In Nederland heeft Hill Hold absoluut geen toegevoegde waarde! In Oostenrijk in de sneeuw en de bergen wellicht wel.......Volgens mij hoef je bij Autohold als de auto stilstaat - al dan niet op een helling - je voet niet op het rempedaal te houden. Als je wilt wegrijden: gas. Kan ook op een helling. Wel zegt de handleiding dat het systeem niet in alle omstandigheden, bijv. op een bevroren of anders gladde ondergrond op hellingen, de wagen stil te laten staan. Dus dan zou Hill hold een meerwaarde kunnen hebben, maar zie eerder bericht van @Tuulster
In Nederland heeft Hill Hold absoluut geen toegevoegde waarde! In Oostenrijk in de sneeuw en de bergen wellicht wel.......
De steilste berg die je hier tegenkomt is de kaartjesautomaat bij een parkeergarage in het centrum van de stad en geloof me, uit ervaring, dan is Auto Hold meer dan voldoende! Lekker uitgeven aan andere zaken die 80 euries!
@Badderbeest, ik heb ook een handbak, kortom; waardeloos advies van de dealer dat je weer geld kost
Ik heb GEEN skiluik aangevinkt en mijn leuning is in 3 delen neerklapbaar. Volgens mij is dat standaard.@VanBokhoven, voor zover ik weet en begrepen heb is wat jij nu hebt juist het zogenaamde skiluik. Want als je die optie niet geselecteerd had dan had je een 60/40 verhouding gehad....
@VanBokhoven, zou je een foto willen posten van het bagagescheidingsnet en de ophangpunten? Bij voorbaat dank!
@VanBokhoven, voor zover ik weet en begrepen heb is wat jij nu hebt juist het zogenaamde skiluik. Want als je die optie niet geselecteerd had dan had je een 60/40 verhouding gehad....
Dan heb je dus feitelijk standaard een vrij groot skiluik zonder skizak?40-20-40 indeling. Ook op youtube zie je alleen maar die configuratie. Gewoon standaard dus lijkt mij