Kodiaq vragen en weetjes

Beertje19

Senior Member
Een gelijkvormigheidsattest is een documentje dat normaal gezien samen met de auto wordt afgeleverd wanneer de auto bij de dealer wordt geleverd. Elke nieuw type auto wordt alvorens hij op de markt mag gebracht worden, gekeurd en gecontroleerd of hij aan de wettelijke reglementeringen van het bepaalde land voldoet. Elke volgende wagen van hetzelfde type die daarna van de band rolt krijgt een soort paspoort dat aangeeft dat hij voor wat bereft die wettelijke regels, geproduceerd is overeenkomstig het gekeurde model. Zo'n document noemt men een gelijkvormigheidsattest. :lezen::D

Frenk21

Forumguru
@Beertje19 , ik heb hem erbij gekregen. Ik had gevraagd om een overgangstekker 13 jaeger naar westcom 13 polig en kreeg 13 naar 7. Zelf maar even een verloop gekocht voor de sleurhut:D

Beertje19

Senior Member
Nog een vraag je:

Op mijn COC document staat achteraan en onderaan " Duplicaten: 2. edition DUPLIKÁT".

Is dit bij jullie ook zo?

En zitten er bij jullie Fluo-vestjes in de Kodiaq bij Aflevering?

Roger_Laureys

Nieuw lid
Vandaag 300 km autosnelweg gereden gemiddeld 120-130 km/u met mijn Kodiaq 2,0 tdi 190 pk. Verbruik 6,7 l/100 km.Ben hier heel tevreden over. Verbruik op gewone wegen,kortere afstanden van 10 km ongeveer 7,6 l/ 100 km.Ben rustige chauffeur.
Ik vind wel de zetels wat aan de harde kant...

Beertje19

Senior Member
@Kodiaq beer
Blijkbaar hebben jullie dit in Nederland niet nodig.

Ik wel omdat ik mij auto in Nederland heb gekocht om vervolgens in België in te voeren.

In België wordt dit document bij elke auto afgeleverd en is een verplicht boord document.

Een COC is een officieël document van de leverende fabrikant en bevat alle technische gegevens van de typegoedkeuring van het voertuig. Een COC wordt ook wel CVO (Certificaat Van Overeenstemming) of 'EG Übereinstimmungsbescheinigung' genoemd.

Denk dat ik de vraag dan beter aan Pon stel.

Alvast dank voor de reactie

Wie weet waar die linker knop voor is op de foto genaamd Res. Als iemand weet waar het voor is, wanneer zou het moeten werken. Er zit een klein oranje lampje op maar die gaat ook niet branden als ik de knop indruk...... wie weet het antwoord?

Bijlagen

• 20170514_141912_resized.jpg
    20170514_141912_resized.jpg
    274,1 KB · Weergaven: 173
Wie weet waar die linker knop voor is op de foto genaamd Res. Als iemand weet waar het voor is, wanneer zou het moeten werken. Er zit een klein oranje lampje op maar die gaat ook niet branden als ik de knop indruk...... wie weet het antwoord?

Restwarmte. Als het contact uit staat gaat ook de ventilator uit. Met deze knop zet je de ventilator weer aan en wordt de restwarmte van de motor gebruikt voor verwarming.

Bedankt voor de snelle reactie Paulw1.
Ik kon het ook niet vinden in het boekje.
Nu snap ik ook waarom het lampje je ook niet aanging terwijl contact aan stond ☺

Bovenaan Onderaan