Badderbeest
Lid
Weet er iemand of het gelijkvormigheidsattest samen met de wagen aan de dealer wordt afgeleverd of dat dit achteraf nog moet gebeuren?
het gelijkvormingswatte?
Weet er iemand of het gelijkvormigheidsattest samen met de wagen aan de dealer wordt afgeleverd of dat dit achteraf nog moet gebeuren?
Wordt afgeleverd als je de nieuwe auto bij de dealer afhaalt.Weet er iemand of het gelijkvormigheidsattest samen met de wagen aan de dealer wordt afgeleverd of dat dit achteraf nog moet gebeuren?
Mijns inziens een goodwill van de dealer. Zou wat mij betreft verplicht mogen worden bij aflevering: aantal hesjes naar aantal zitplaatsen.En zitten er bij jullie Fluo-vestjes in de Kodiaq bij Aflevering?
Nog een vraag je:
Op mijn COC document staat achteraan en onderaan " Duplicaten: 2. edition DUPLIKÁT".
Is dit bij jullie ook zo?
Wie weet waar die linker knop voor is op de foto genaamd Res. Als iemand weet waar het voor is, wanneer zou het moeten werken. Er zit een klein oranje lampje op maar die gaat ook niet branden als ik de knop indruk...... wie weet het antwoord?