Kodiaq vragen en weetjes

DeNnZ

Forumguru
Wij hebben over de auto echt weinig te klagen, we zijn er ontzettend blij mee!
Iets wat me wel is opgevallen is dat bij het rijden in het donker, het knipperlicht aan bestuurderszijde nogal fel in de ogen knippert..
Aan de rechterzijde valt het wel mee door de hoek/afstand.
Zou dit komen doordat het plastic van het knipperlicht op de hoek van de spiegel vrij helder is?
Bij mijn O3 is het glaasje aan de binnenzijde gematteerd waardoor dit een stuk minder hinderlijk is.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Inderdaad in donker ook een beetje last van. Maar niet echt hinderlijk omdat ik nog niet veel in donker gereden heb.
Ik heb wel last van weerkaatsing in het voorraam van luchtrooster op dashbord.
Dat is een stukje van ongeveer 50 cm wat je ziet in voorraam bij fel en zonlicht.

massis

Senior Member
@massis, gewoon even met je dakdrager naar de dealer en even passen. Zullen ze geen probleem mee hebben.

Veel te veel werk! Gewoon wachten tot ie geleverd is, heb toch niet vanaf dag 1 dragers nodig ofzo. Bovendien zitten bij mijn dragers 2 of 3 adapters om op verschillende wagens te passen, hoop dat dat wel goed komt.

Japanese Power

Donateur
Kost me niets per maand (accessoire) en na vijf jaar heb ik toch weer andere dragers nodig. Hooguit een paar euro's p/m voor de werkgever.

Dat ik deze dan na 5 jaar weer moet inleveren, prima, zien we dan wel weer verder.

Laatst bewerkt:

robpet

Lid
Heeft iemand toevallig al de auto geleverd gekregen met het sportinterieur, dus de mooie lederen bekleding en sportstoelen? Ben erg benieuwd naar goede foto's van zowel de voorstoelen als de achterbank....heb slechts 1 plaatje kunnen vinden op internet:(

CDK

Forumguru
@robpet, sportinterieur kiezen heeft tot gevolg dat de productie pas na week 35 is.
Verder zijn alleen de voorstoelen en de pedalen anders, de achterbank is identiek aan het gewone lederen interieur. In de brochure en anders online staan vast mooie foto's. Mij is het het wachten meer dan waard, ik heb zowel in Essen als in Brussel de sportstoelen bekeken en heb tevens proefgezeten en wat mij betreft is het een aanrader :)

Ik zou even de autoweek kopen van deze week met daarin de test van onze beer en de landrover....maar helaas uitverkocht.
Is er iemand die deze wel heeft en wil diegene er dan foto's van maken en deze test op dit forum plaatsen. Ik heb natuurlijk het filmpje wel gezien maar in het bkad staat het meestal wat uitgebreider.
Alvast bedankt

@Kodiaq beer
Special voor jou ;).

full

full

full

full

full

full

full

full

Beertje19

Senior Member
Weet er iemand of het gelijkvormigheidsattest samen met de wagen aan de dealer wordt afgeleverd of dat dit achteraf nog moet gebeuren?

Bovenaan Onderaan