Ik ben er met Pon uit. Er gaat een wegklapbare geplaatst worden met aangepaste koeling. Ik betaal de prijs die op de website staat, Pon neemt de aanpassing voor haar rekening. De trekhaak is per direct leverbaar, de aangepaste koeldelen over een week. Uiteindelijk een nette oplossing in mijn geval, maar als ze dit bij iedereen moeten doen..Ik begreep dat er communicatie gaat komen richting dealers over deze constructie.
Een heel verhaal met die trekhaken hoor.
Mijn beer is vanochtend bij de dealer geweest voor onderzoek wat er nu wel op zit mbt voorbereiding trekhaak. Dit ivm tegenstrijdige berichten in het bestelsysteem. De conclusie is dat waar ze bang voor waren dat er een gedeeltelijk nieuw koelsysteem opgezet moet worden gelukkig niet hoeft te gebeuren. Het is de wegklapbare trekhaak bestellen, kabels en overig montage materiaal en de dealer zal hem er 18 juli opzetten. Zijn jullie even op de hoogte. Een enorme meevaller voor dealer want hij had al aangegeven dat eventuele aanpassing op zijn kosten uitgevoerd zou gebeuren.
RTFM? Normaliter met de multifunctie toetsen en het scrollwieltje op het stuur
Oke, trekhaakgate wordt steeds interessanter. Twee tegenstrijdige berichten:
Voor de goede orde, @Kodiaq beer postte hier dat er geen trekhaakvoorbereiding op zijn kodiaq zit.
Pon zegt dus dat een ander koelsysteem nodig is, een dealer zegt van niet. Heerlijk dit
1250 km gereden 8.9l / 100km
en nog niet eens in sport stand gehad.
Heb een vraag omtrent het start-stop systeem. Is deze ook uit te zetten?
Ik heb slechte ervaring met de start-stop van golf DSG. Bij elk stoplicht duurt het een 1 sec voordat de wegrijdt, na het intrappen van het gas.