Canon-Eye
Forumguru
Dan zal er wel snel een paardentrailertje of zo moeten komen...ik kom uit een Vito zit nu met de beer, tja das wel ff afzien voor de vrouw
Dan zal er wel snel een paardentrailertje of zo moeten komen...ik kom uit een Vito zit nu met de beer, tja das wel ff afzien voor de vrouw
Dan zal er wel snel een paardentrailertje of zo moeten komen...
Ik begrijp het niet. Heb tijdens het rijden, in de stand individueel gekozen voor eco en dat gaat goed. Echter na gestopt te zijn en later opnieuw te hebben gestart, is de stand eco weer weg en staat hij weer in d van drive. Wie weet raad?Ik heb tot nu toe met de stand normaal, individueel en sport gereden, en bij mij onthoudt hij ze allemaal. Dus de volgende dag (bv) is de driving mode knop gewoon weer oranje verlicht (en is het systeem ook juist ingesteld) als ik hem de dag ervoor weggezet heb in stand individueel of sport. Ik neem aan dat dit bij mij ook voor de eco stand lukt. Hier heb ik dacht ik niets voor aangepast in de menu's maar zeker weten doe ik het niet, heb al teveel gewroet en gedingest in de menu's
Maar hij staat er uiteindelijk in en daar gaat het tenslotte om. Incl. montage 1567 eurootjes. Staat overigens niets over trekhaakvoorbereiding.En ja hoor de trekhaak is leverbaar. Kost wat maar dan heb je ook wat.
Maar hij staat er uiteindelijk in en daar gaat het tenslotte om. Incl. montage 1567 eurootjes. Staat overigens niets over trekhaakvoorbereiding.
op 22 juni stond ie er ook al in, toen poste ik dat linkje naar de skodashop al. En toen stond er ook niet dat ie "tijdelijk niet leverbaar" was.
Het lijkt mij dat als je de trekhaakvoorbereiding hebt je tenminste € 180,- van dit bedrag af mag trekken. Immers; anders valt het niet uit te leggen door Skoda.
Of 180 euro extra als je de voorbereiding niet hebt
Leuk dat je op je bijtelling bespaart door de trekhaak achteraf in te bouwen maar de kosten worden nu zo hoog dat het op je leasebedrag drukt. Uiteindelijk ben je niks opgeschoten.