Oke duidelijk. Geen zin meer om het op te zoeken, maar het staat mij bij dat iemand zei dat er altijd een reparatieset bij zat, reservewiel of niet. Maar het zal wel niet. Jammer, die compressor had ik komende zomervakantie wel kunnen gebruiken
Heeft je vriendin een ventieltjeOke duidelijk. .......Jammer, die compressor had ik komende zomervakantie wel kunnen gebruiken
Bij mij werkt het nog gewoon. Voor de volledigheid: Dan heb ik het wel over Skoda Connect en niet over Mijn Skoda van PON.Sinds vorige week werkt de Skoda Connect niet meer. Gegevens worden niet meer bijgewerkt/naar de server verstuurd, zoals plaatsbepaling, kilometerstand, etc..... hebben hier meer mensen problemen mee?
Bij mij werkt het nog gewoon. Voor de volledigheid: Dan heb ik het wel over Skoda Connect en niet over Mijn Skoda van PON.
Brink gaat ook geen restrictie aangeven mbt extra koeling. Brink is een trekhakenboer en geen motorenbouwer. De extra koeling is nodig om de motor niet teveel te belasten (motortemperatuur) tijdens het trekken van bijvoorbeeld zware aanhangers of caravans. Als je de trekhaak gaat gebruiken voor een fietsendrager, dan zou ik me niet teveel zorgen maken. Ga je zware aanhangers trekken en je laat geen extra koeling monteren dan kan je fluiten naar de garantie op het moment dat je motorschade hebt die hieraan te relateren is.Even een update inzake de trekhaak achteraf. Pon gesproken en om uitleg gevraagd, zeker nu Brink aangeeft een afneembare trekhaak te leveren voor 770 euro inclusief montage en geen restricties met betrekking tot extra koeling ect.
@VanBokhoven je hebt het over een Brink afneembare trekhaak maar de prijs die je noemt van Skoda is de wegklapbare. Of heb ik het nu mis?
Heb je GVD een mega grote auto @Corné de Kluijver,met een mega grote kofferbak en heb je 1 kind en dan moet er dan nog een bak op je dak?@marang73, ik heb deze aangeschaft: Thule WingBar Edge 9582
Me too. Ik heb met achteraf montage een wegklapbare besteld en volgens de dealer is er geen vuiltje aan de lucht.Die van Brink is inderdaad afneembaar en de Skoda is wegklapbaar. De afneembare lijkt ook niet leverbaar te worden. Een vaste kogel schijnt er wel aan te komen. Mijn voorkeur gaat naar op zijn minst een afneembare.
Brink gaat ook geen restrictie aangeven mbt extra koeling. Brink is een trekhakenboer en geen motorenbouwer. De extra koeling is nodig om de motor niet teveel te belasten (motortemperatuur) tijdens het trekken van bijvoorbeeld zware aanhangers of caravans. Als je de trekhaak gaat gebruiken voor een fietsendrager, dan zou ik me niet teveel zorgen maken. Ga je zware aanhangers trekken en je laat geen extra koeling monteren dan kan je fluiten naar de garantie op het moment dat je motorschade hebt die hieraan te relateren is.
1) Waarom koop je dan niet gewoon die trekhaak van Brink? Prima Toch? Dat ding van Skoda is nu eenmaal duur zo blijkt.
-
2) Het is geen algemeen goed dat een auto motorisch moet worden aangepast als men een trekhaak plaatst. Dus als ten tijde van de verkoop de klant niet uitdrukkelijk is verwittigd dat het plaatsen van een trekhaak zonder motorische aanpassingen kan leiden tot het vervallen van de garantie heb je een zaak die Skoda glansrijk zal verliezen bij mijnheer de rechter. Ik zou me er niet druk om maken en gewoon de brink trekhaak kopen.
1) Waarom koop je dan niet gewoon die trekhaak van Brink? Prima Toch? Dat ding van Skoda is nu eenmaal duur zo blijkt.
-
2) Het is geen algemeen goed dat een auto motorisch moet worden aangepast als men een trekhaak plaatst. Dus als ten tijde van de verkoop de klant niet uitdrukkelijk is verwittigd dat het plaatsen van een trekhaak zonder motorische aanpassingen kan leiden tot het vervallen van de garantie heb je een zaak die Skoda glansrijk zal verliezen bij mijnheer de rechter. Ik zou me er niet druk om maken en gewoon de brink trekhaak kopen.