Corné, waar vind ik jouw bijdrage rondom het tunen en de speciale prijzen daarvoor mbt. de Kodiaq?Nee geen fysieke knop, alleen via het touchscreen van je infotainmentsysteem.
Ik heb de Hapro Cronos 125cm in aluminium tweedehands gekocht. 70 euro vond ik nog wel leuk voor iets wat ik waarschijnlijk een paar keer ga gebruiken. Een kleine gok nog of het echt gaat passen, want bij Hapro hadden ze hem nog niet getest op een kodiaq. Ik heb ze ook gekocht omdat deze set ook op een touran III past welke mijn schoonvader heeft. Niet alle thule varianten passen zowel oo kodiaq als op een touran omdat de touran railzen iets verder uitelkaar staan. Ik heb de set nog niet gepast op de kodiaq want ze liggen nu bij mijn schoonouders. Wat je hieraan hebt weet ik dus niet helemaal
Wel lekker plat en dus minder windruis
Dakkoffer maakt meer geruis denk ik
Corné, waar vind ik jouw bijdrage rondom het tunen en de speciale prijzen daarvoor mbt. de Kodiaq?
Ja. Bedankt. Ik begrijp, dat ik te laat ben, om hier nog gebruik van te maken?Uhh bedoel je het topic van de groupbuy? Hierbij de link naar dat topic.
https://www.skodaforum.nl/forum/i/groepsaankoop-chip-dsg-tuning-tvs-engineering-dsg-dokter.32955/