Japanese Power
Donateur
Dat zegt niet alles, hè.ik rij op de cruisecontrol
Weet je zeker dat het niet 11.4 km per liter is?@Japanese Power ik rij op de cruisecontrol met een 1.4 tsi 150 pk
met dakkoffer en afgeladen op vakantie, die telt niet mee EdwinHet verbruik van mijn kodiaq valt mij heel erg tegen 11.4 / 100 km waar mijn Zafira op 7.2 / 100 km deed....
Ik zit op de 1 op 13 gemiddeld. Ook 125 PK.Als ik me aan de snelheid hou en geen files haal ik zeker 15km/l. Gemiddeld 13,5km/l.
Motor 125pk.
Ik zit op de 1 op 13 gemiddeld. Ook 125 PK.
Welke benzine tanken jullie?
Even een vraagje over de ambient light in de deuren. Standaard staan ze uit. En ik heb ze aangezet en op maximale helderheid, maar ik moet echt heel goed kijken wil ik zien dat er iets licht is. Hoe is dat bij anderen met een MY2018?
Hebben jullie standaard reserve olie in je auto liggen? Bij vorige auto's reed ik probleemloos 30.000 km tussen onderhoudsbeurten zonder maar 1 druppel olie bij te vullen. Nu lees ik dat de TSI motoren wel een druppeltje lusten. Wat zijn jullie ervaringen?
Halen jullie de olie de dealer of (goede) bij een tankstation?
Simply cleverAls je de deur open doet om uit te stappen gaat de radio vanzelf uit, dus: waarom?! wil je dat anders hebben?