EdK
Forumguru
Ach voordat met deze levertijden die RS eens op de markt is , dan is corné alweer toe aan zijn tweede Kodiaq...
Ach voordat met deze levertijden die RS eens op de markt is , dan is corné alweer toe aan zijn tweede Kodiaq...
Als je een verwarmde voorruit hebt, werkt de ontvanger/zender van Telepeage (automatisch tolsysteem Frankrijk) niet. De folie blokt het signaal af. Ik moet dus mijn Telepeage-bakje uit het geopende zijraam houden. Wel vervelendDie voorruitverwarming folie, dempt die GPS ontvangst erg (a la de franse auto's jaren geleden)?
Nee, zal ik einde oktober eens uittesten.En heb je dat telepeage geval al eens achter de binnenspiegel geplaatst ?
dus tussen spiegel en raam op die plek ? want dat deel is vaak vrijgehouden voor dit soort apparaten en hun signaal
We horen graag het resultaat...Nee, zal ik einde oktober eens uittesten.
Aardig pandje. Goed idee ook wel, vlot uitgewerkt - maar één verzoek: stop alsjeblieft met die out-of-focus overgangen.de uiteindelijke video die we gemaakt hebben
Weetje; De Kodiaq is ook prima bruikbaar als camera dolly =)
En voor de geïnteresseerden (en omdat we gewoon wel trots zijn ) is de uiteindelijke video die we gemaakt hebben hier te bekijken: