Inmiddels in de derde week en zo'n 3500 km verder. In grote lijnen een top auto maar toch wel een paar puntjes waar ik minder over te spreken ben. Vind de actieradius toch wat tegenvallen. Heb een 2.0 dsg diesel en actieradius niet hoger dan 850. Reed hiervoor een A4 en die zat toch meestal wel rond de 950-1000. Heeft met de tankinhoud te maken maar voor zo'n grote auto zou je toch minimaal een 60-65 liter tank verwachten. Daarnaast achteraf leer in laten bouwen. Nu vanaf het begin krakende deurpanelen. Hier gaat hij volgende week voor terug naar de dealer. Ook vanaf het begin staat het stuur niet helemaal recht en trekt de auto naar rechts. Ook dit zal volgende week opgelost moeten worden. Navigatie is nog even wennen en duurt af en toe heel lang met laden en stuurt me langs rare routes. Afgelopen weekend vanuit Brugge richting Leiden gereden. Hier vond de navigatie dat het dwars door Rotterdam centrum rijden de beste route zou zijn
. Gekeken naar de instellingen en stond het systeem op de economische route. Nou je kan mij echt nooit vertellen dat het economischer is om dwars door 1 van de grootste steden van NL te rijden ipv over de snelweg. Heeft me 40 min extra gekost
. Het extra verbruik van elke keer stoppen en optrekken niet eens bekeken.
Naast bovenstaande blijft het verder een top auto en blijven de positieve opmerkingen van familie, vrienden, collega's en ook gewoon wild vreemden nog iedere dag voorbij komen. De ruimte, de motor icm met dsg, het geluid uit de radio, enzovoort is allemaal geweldig. Iedere dag nog steeds met een dikke glimlach en toch ook wel een gevoel van trots stap ik in de auto. Helemaal met de 20 inch velgen is het een imposant apparaat. Als bovenstaande allemaal opgelost is en het daarbij blijft dan zijn de aankomend drie jaar gewoon een feest