@Corné de Kluijver ik zit helaas vast aan deze dealer vanuit de lm ☹️☹️
En al eens met de LM gesproken over de dealer en niet goed opgeleid personeel en het overstappen naar een andere dealer ?@Corné de Kluijver ik zit helaas vast aan deze dealer vanuit de lm ☹️☹️
Mijn ervaring is ook dat de bandenspanningsmonitoringsystemen (tweemaal 3x woordwaarde?) zich zelden vergissen - ook al zie je er op het eerste gezicht niets van, bij meting blijkt er vrijwel altijd toch iets aan de hand.Gisteren gaf auto spanningsverlies linker achterwiel ..... gestopt maar band was niet zacht. Vanochtend gekeken en druk was van 3 bar naar 2 bar gegaan
Nonsens. Ik rij nu 5 jaar op dezelfde velgen.Klopt.
Mooie plug in de band .... plus dikke kras op de velg
Wordt wel hersteld maar toch. Heb volgens mij nog nooit meegemaakt dat de velgen krasvrij een bandenwissel doorstaan.
Vraagje:
Wanneer ik de motor afzet na een ritje met de Kodiaq hoor ik verschillende electronische geluidjes vanonder de motorkap komen.
Is dit normaal?
Precies in het midden en recht erin ... tja ... zou haast denken opzet in het spel.
Heb volgens mij nog nooit meegemaakt dat de velgen krasvrij een bandenwissel doorstaan.
Gaat prima hoor, en dat hoeft niet met de hand.Maw is bijna niet te doen.
Nee dat wist ik ook nog wel...... maar in deze tekst verdraai je mijn tekst...Gaat prima hoor, en dat hoeft niet met de hand.
Sorry maar dat maak jij ervan. ! ik suggereer helemaal niets.daarmee suggererend dat het eigenlijk geen opzet kan zijn.