Kodiaq vragen en weetjes

marang73

Forumguru
@EdK een spijker of schroef onder een band zetten en hij zit erin bij het wegrijden. Deze zat precies in het midden en recht erin .... dat gebeurd niet als je er overheen rijdt .... tenminste die kans is erg klein.

Reparatie is bij KwikFit gedaan omdat die nog open was ... Kwik Shit lijkt me een betere naam.

Laatst bewerkt:

Beertje19

Senior Member
[@CBreedijk dank voor de reactie

QUOTE="CBreedijk, post: 723464, member: 26013"]Is mogelijk t Ad-Blue systeem?. Dat moet (Iig bij vrachtauto's) de nozzles in uitlaatsysteem doorblazen. Vrachtauto's staan ook altijd nog even "herrie" te maken.[/QUOTE]

Waar ik mee rij is de 1.4 TSI 150pk.
Zonder ad-blue dus.

Het zijn geen luide geluiden die van bij de motor komen maar precies computer geluidjes.

Horen jullie dan helemaal geen geluiden direct nadat de motor wordt afgezet?

Laatst bewerkt:

Beertje19

Senior Member
@Beertje19 Volgens mij is dat de electronische handrem die zich activeert..

Het geluid van de electronische handrem komt meer van de achterkant van de wagen. Dat is het dus niet. De electronische geluiden die ik hoor komen van onder de motorkap.
Ik ga proberen om deze geluiden eens te registreren om hier te laten horen.

Japanese Power

Donateur
@Beertje19 zou me niet al te druk om maken. Bij mijn huidige auto hoor je zodra je de deur opendoet ook diverse zachte geluidjes van systemen die zich klaarmaken voor een evt. start. En omgekeerd na afsluiten idem.

EdK

Forumguru
Geluiden komen vaak vanuit brandstof circuit of navi , en is derhalve niets verontrustend

• Leuk
Waarderingen: CDK

steege2

Senior Member
Ik krijg mijn kodiaq in januari maar ik vroeg me af of de ramen ook geopend en gesloten kunnen worden via de sleutel. Ik had dat vroeger op mijn audi en vond dat in de zomer wel handig om alvast te luchten op warme dagen.

StefanLK

Senior Member
Ik krijg mijn kodiaq in januari maar ik vroeg me af of de ramen ook geopend en gesloten kunnen worden via de sleutel. Ik had dat vroeger op mijn audi en vond dat in de zomer wel handig om alvast te luchten op warme dagen.
Yup, kwestie van de open of gesloten knop op je afstandsbediening ingedrukt houden.

• Leuk
Waarderingen: 907
Bovenaan Onderaan