En ik zie dan ook totaal niet in waarom dit als geknoei word gezien !
Euh, geknoei = "iets" wijzigen in/vanaf MY17 (vermoed ik, tenzij er anderen ook zijn?) waardoor er de voorbije maanden opeens meerdere mensen problemen hebben met hun Xenons.
Wat nota bene nog voor gevaarlijke situaties zorgde ook, door de erg beperkte lichtzone/zichtbaarheid voor het voertuig... Een correct functionerende hoofdverlichting is effectief wel een belangrijk onderdeel van de veiligheidsuitrusting van een wagen, zeker in de donkere wintermaanden!
Wat dat "iets" is, soft- of hardware, weet ik niet... En een aantal dealers blijkbaar in eerste instantie ook niet trouwens.
En wederom, een workaround of fix, whatever: de vooralsnog onbekende onderliggende oorzaak is en blijft Skoda's "schuld". Bovendien, het gaat hier niet over 1 of 2 "klagers" hé, vermoedelijk gaat het over vele tientallen gewone bestuurders, waarvan er maar enkelen/de minderheid de weg naar dit forum zullen gevonden hebben.
Geen idee of ze de programmatuur hebben aangepast bij mij (zonder het me te vertellen dan), maar ze hebben mijn werkgever gemakkelijkheidshalve ook maar een nieuwe accu aangesmeerd. Niet mijn centen gelukkig, maar mijn eerste akkefietje met een Skoda laat geen positief gevoel achter, dat kan ik je wel vertellen...
Maar ja, Skoda is the best en treft 0,0 blaam in deze natuurlijk
Wij doen op werk ook niet anders dan software aanpassen als dit mogelijk is in bepaalde situatie's
Product werkt dan naar behoren , alleen op een iets andere wijze.
Onder het motto: it's not a bug, it's a feature