Korte antenne

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, ik denk dat men hier ongewild bezig is om op experimentele wijze enkele wetten van de economie te demonstreren...

wimv

Actief lid
Gisteren gekocht voor 5,55 euro bij de Skoda dealer en vandaag er weer afgehaald wegens waardeloze ontvangst helaas.

Tallguy

Forumguru
Mochten mensen nog willen weten hoe het eruit ziet bij een 5cm antenne.
full.jpg

full.jpg

YeMii

Senior Member
Het staat sportief, maar ik heb hem er weer afgehaald want de ontvangst is zeer slecht. Ik heb er een paar dagen mee rond gereden en gisterenavond de originele antenne er weer opgezet. Een wereld van verschil.

Rosinfield

† In Memoriam
Wat vreemd is dit toch! Ik merk geen enkel verschil, ook niet met geen enkele antenne!
Of hangt dit misschien af van de zender die je selecteert? Kan me voorstellen dat als je hem op, ik noem maar en zijstraat, radio Wladiwostok classic rock hebt afgestemd, je verschil in ontvangst hebt.

wimv

Actief lid
@Rosinfield: zelfs bij de normale Ned. zenders (1, 2 en 3) slechte ontvangst. Dus daar ligt het niet aan.

YeMii

Senior Member
@Rosinfield en @wimv: Radio 538, Q-Music, Skyradio, Radio Rijnmond, het geluid bevat ruis, heeft geen body.

wimv

Actief lid
@mctreb: wij hebben dus gewoon hetzelfde probleem. Op de foto's van Kensei ziet ie er op het oog hetzelfde uit. Zo'n 5 cm lengte.

corsaar

Senior Member
WimV er zit niets anders op om eens een paar van die dingen te testen.
Kan mooi bij een volgende ontmoeting.

Rosinfield

† In Memoriam
Yep, Viper, kun je googelen. Net nog even getest, want ik heb eigenlijk nooit de radio aan. Ontvangst is prima de luxe.

FredV

Banned
Het lijkt erop dat het bij de Fabia wel goed gaat, maar bij de Yeti niet.
Kan het zijn dat de antenneversterker anders is?

Want met de zenders die genoemd werden, heb ik ook en uitstekende ontvangst. hoor geen verschil.

En het schijnt dat de Yeti geen antenne in de voorruit heeft? bij mijn GL dus wel...
(maar aj, heb ook een klasse auto:)
Opes, ik verwacht wel weer een reactie van Wimv :)

Bovenaan Onderaan