Rosinfield
† In Memoriam
Met de mijne gaat het dus op de Yeti ook goed.
overigens...kan me voorstellen dat er een antenne in de achterruit gebouwd zit..die gaan (bijna) nooit stuk...Voorruit lijkt me minder logisch, die heeft een veel grotere kans op breuk en dus vervanging..
Ik denk dat het bij de Yeti de vertikale draadjes in de achterruit zijn.overigens...kan me voorstellen dat er een antenne in de ACHTERruit gebouwd zit.
Ik denk dat het bij de Yeti de vertikale draadjes in de achterruit zijn.
...de voorraad is op! al twee verkocht en er is veel vraag naar, zullen toch niet allemaal Skoda (Yeti) rijders zijn :winkie:?
Vroeger had je van die elektrisch in-/uitschuifbare. dus we moeten weer naar de retro-versieDat denk ik wel, of misschien voor de Fabia rijders.
Je moet wel met een Yeti of hij past niet in de garage of
je zwiept bij een parkeergarage tegen een hoogtebord aan.
Word het geen tijd om van fabriekswege de antenne aan te passen.
zaten toch in je spatbord? of langs de raamstijl?Die hoef ik echt niet in me dak te hebben hoor !
Komt de hemel zo'n end naar beneden !
ZZijn trouwens nog steeds makkelijk te verkrijgen viel me van de week op !
Meerdere site's bieden ze nog aan ! En veel aftersales radio's hebben ook de bedrading er nog voor.
Inderdaad, dus echt super retroRaamstijl was volgens mij nog steeds met de hand eruit trekken dan.
Word het geen tijd om van fabriekswege de antenne aan te passen.
Inderdaad, dus echt super retro
bij de Peugeot dealer hij had er nog 1 deze was eigenlijk voor 'n nieuwe auto die volgende week word geleverd, maar ik mocht hem kopen voor Euro 5,70
een Jimny is afgeleid van de oorspronklijke Jeep, dus ook retroBestaat nog steeds hoor, kijk b.v. naar de Suzuki Jimny