Korte antenne

corsaar

Senior Member
Binnenkort worden alle Yeti,s afgeleverd met een 20 cm antenne zullen er dan nog mensen zijn persee een korter pikkie willen.

OuweHippie

Senior Member
Ik zag trouwens gisteren in Rotterdam een zwarte YETI met zo'n haaievin op het dak. Ook wel leuk.
images

OuweHippie

Senior Member
Nou, dat is dan dus stierenpoep.

Die zwarte YETI (TDI) staat dagelijks achter in het hofje bij mijn zus in Rotterdam. Als ik in de buurt kom zal ik een foto maken, probleem is dat het monster er alleen 's avonds/'s nachts/'s morgens staat.

EdK

Forumguru
Men nemen mee een aggregaat , verlengsnoer en 3 bouwlampen halogeen van een 500 Watt per stuk.

Voordat je het aanzet en foto's gaat maken wel even 112 bellen van tevoren dat ze niet op meldingen van een man met staart met veel licht moeten reageren.
Want dat jij het bent en voor het Skodaforum foto's aan het maken bent !:)

EdK

Forumguru
Binnenkort gaan we lezen dat peugeot zijn winsten zijn gestegen met 10% , en niet vanwege de verkoop van meer wagens !!
Nee vanwege een succes van de korte antenne.
Wat de reen van het plotselinge succes is wordt door peugeot nog uitgezocht !

corsaar

Senior Member
Ik bedenk opeens dat ik een Bolero radio heb en de haaievin mischien alleen bij de Amudsen geleverd word.

EdK

Forumguru
kan wel eens kloppen, gecombineerde , GPS / Radio / GSM antenne in één !?

Maar ben laatst ook ergens een haaienvin cover tegengekomen, moest je om je antenne zonder spriet heenbouwen ofzo.

Op de Elegance zit gewoon een langere antenne.
Op de Franse Autosalon in Parijs waren alle Skoda's voorzien van kleine exemplaren.
Ik zal kijken of er ik er een paar op foto heb staan.

Bovenaan Onderaan