Hoi RobbeySkoda,
Ik vind het ook niet erg om proefkonijntje te spelen en denk ook graag mee en vandaar is zo’n forum ook een leuke hobby.
Ik heb het voordeel dat het gelukkig een zakelijke auto is en daardoor geen pijn in mijn portemonnee heb ingaande deze materie.
Daar ik zelf vanuit mijn werk / hobby 7 dagen in de week bezig ben met technieken snap ik ook de problemen die in dit geval de garage heeft en de trial and error aanpak ingezet door mezelf ook geen moeite mee.
Ik ben zelf niet zo van eisen en ik kan accepteren dat nieuwe technieken ook niet altijd gelijk goed werken.
Was ook 1 van de eerste met een Carin navigatie van Philips, een mobiele telefoon op het atf3 netwerk en vast internet via een v90 modem met 48 Kbs met alle uitdagingen die daarbij hoorde.
Daarbij komt ook dat ik een goede relatie met de service man van Skoda bij de Waal in Tiel heb opgebouwd met wederzijds respect wat zeker niet onvermeld mag zijn.
Ik rij al 10 jaar Skoda en de auto laat ik ook altijd door Waal afleveren ( indien mogelijk) wat denk ik ook wel meespeelt met zaken zoals garantie, een collega van mij die een losse zonneklep heeft bij een nieuwe Skoda gaat naar de Skoda dealer in Tilburg maar omdat de auto niet door hun is afgeleverd doen ze er niets aan.
Zodra mijn module is vervangen meld ik het weer met de uitkomst.