Frappant: De intelligent light assist blijft bestaan. Deze gebruikt dezelfde camera module als de lane assist/traveller assistant. Moet dus wel ergens software-matig aan te zetten zijn lijkt me.
ik heb het nog niet gehoord, maar langzaam maar zeker vervallen zo wel al mijn mooie snufjes... ACA heb ik laten vallen, als ik nou Lane assist ook nog kwijt raak...
Is die actieve motorkap niet eigenlijk voor onnozele voetgangers?
Dat idee had ik eigenlijk ook. Lijkt mij dat het relatief eenvoudig moet zijn dat Lane Assist ergens in te kunnen schakelen. Is er iemand op het forum die daar wat verhelderends over kan zeggen?
Is die actieve motorkap niet eigenlijk voor onnozele voetgangers?
Of gewoon een pakje zakdoekjes in het portiervak, voor als je je ontroering niet meer de baas kan...?een life saver als ik mijn zakdoek uit mijn broekzak moet halen op de autosnelweg
"VINs before TMBBG7NE8D0040380" hadden de actieve motorkap.
Zie deze pagina: http://www.euroncap.com/results/skoda/octavia/512.aspx
In Nederland misschien wel maar in Belgie volgens mij niet. Ik heb in ieder geval flink betaald om Front Assist te krijgen.Heb van mijn dealer begrepen dat in plaats van de actieve motorkap de FA standaard geleverd wordt. Ik heb tenminste nu FA en geen actieve motorkap.
Ha... ik heb 0007250 op het eind.
Op 60 km zet je lane assist natuurlijk op alleen rechter witte lijn. Dit is gewoon mogelijk! Dus hoef je niet uit te zettenLane Assist is niet echt iets om hebberig van te worden. Ik zet het alleen aan als ik na een lange dag nog een paar honderd km naar huis moet, maar vanaf de snelweg en je zit op regionale 60 km wegen (dus 1 brede rijbaan, zeg maar, voor jou en tegenliggers), moet het uit, want anders wil hij steeds midden op de weg rijden (logisch, de witte strepen lopen langs de berm dan en het oog ziet het als een rijbaan).
Hoe doe je dat?Op 60 km zet je lane assist natuurlijk op alleen rechter witte lijn. Dit is gewoon mogelijk! Dus hoef je niet uit te zetten