Lane assist & traveller assistant (verkeersbordherkenning)

Frank

Forumguru
iemand die al weet wanneer die terug te krijgen zou zijn? Vooral omdat de Intelligent Light Assistant volgens mij dezelfde camera gebruikt, en wel leverbaar is?

timg

Lid
iemand die al weet wanneer die terug te krijgen zou zijn? Vooral omdat de Intelligent Light Assistant volgens mij dezelfde camera gebruikt, en wel leverbaar is?

Intelligent Light Assistant maakt geen gebruik van dezelfde camera van Lane Assist (welke dus in België niet meer geleverd wordt voor de Skoda Octavia) M.a.w. Light Assistant werkt ook zonder Lane Assist

Michaelvk32

Nieuw lid
Wij Belgen boeten voor die 'speciale bijtelling' wagens van de Nederlanders, die koste wat kost voor dit jaar opgeleverd moeten worden, volgens mij :tongue: ;)

Frappant: De intelligent light assist blijft bestaan. Deze gebruikt dezelfde camera module als de lane assist/traveller assistant. Moet dus wel ergens software-matig aan te zetten zijn lijkt me.

Hallo,

BIj mij was de optie lane-assist ook verwijderd van de lijst. Traveller assistant en intelligent light assist werken wel. Nu mijn vraag is: kan lane-assist later toegevoegd worden op de wagen? Dank U.

StefanN

Forumguru
Lijkt mij de regen sensor.... leg je hand erover en kijk wat er gebeurt. Licht gaat aan dan is het je licht sensor.... anders regen....
Denk ik...

groet Stefan

Bovenste sensors in het zwarte deel zijn licht en regen inderdaad maar het gaat me vooral over het onderste deel dat op een camera lijkt . Is dit enkel voor de light assist ?

Bovenaan Onderaan