Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
wat jij waarschijnlijk bedoelt is dat na afzetten contact de ruitenwissers iedere keer een ander plekje innemen zodoende geen sporen op dezelfde plek te krijgen. Zat op de O2 ook, dus de ruststand van de ruitenwissers is na elke keer starten/stoppen verschillend. Simply clever imo
(het gaat hem uiteraard over mm's, maar als je er op let, dan zie je het wel)
@Joske , nee dat bedoel ik niet, ik bedoel echt wegzakken in de parafan, dus onder de motorkap, ik dacht dat de O3 dat ook deed, maar niet dus, mijn Passat en A4 deden dat wel.
Het liet me niet los, dus ben gaan zitten in de auto in de regen zojuist, ze zakken wel degelijk na als je ze uitzet, dus regensensor aan ruitenwissers bewegen zo nu en dan of heel de tijd, hendel in de uitstand en de wissers zakken een cm of 3 na, dus net zoals bij VW/Audi
Het laat mij ook niet los, dus vanochtend een mail naar de dealer gestuurd. Vandaag met de radio uit gereden met bijna windstil weer om te kijken wat ik nu precies hoor. Na 100+km (niet speciaal met dit doel) heb ik de conclusie getrokken dat het toch de rand moet zijn aan de bovenkant (ruit-dak) want het geluid zit 'boven' me lijkt het wel.
Ik ben benieuwd naar het resultaat van deze "proef" met ducktape, ook ik erger me aan het extra windgeruis en hoop dat genoemde overgang de oorzaak is zodat we collectief kunnen aankloppen voor een oplossing (extra profiel of kit??)
Woensdag ga ik naar de dealer; dan gaat hij kijken of hij het ook hoort; maar hij gaf al aan dat hij ook in meerder skoda's had gereden en dat het er ook een beetje bijhoort (niet dat het goed is, maar toch).
Blijf het vreemd vinden.... Zijn er O3 rijders die hier ook last van hadden maar na een voorruitvervanging niet meer?
Wat misschien ook nog kan is het verschil in voorruitdikte (gewichtsbesparing) wat het allemaal iets gehoriger maakt binnen in de auto. De voorruiten met voorruitvervanging zijn standaard al dikker ivm de verwarming die in de folie zit tussen de glaslagen.
Daarnaast zijn er meerdere varianten voorruiten denkbaar met bv. geluidsdempende of zonwerende folie tussen de glaslagen wat misschien ook weer een positieve uitwerking heeft op reduceren van het geluid binnen in de auto.
Ik ga eerlijk zijn jongens, vandaag hebben we tropische storm in België met windsnelheden tot 100km/u en in de auto bij mij is het opmerkelijk stil echt waar dus moet meer individuele gevallen zijn dan algemeen denk ik ?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.