De cc tip is goud waard, ik was binnen 5 minuten klaar met het vervangen van beide lampjes Er moeten zeker geen sterkere LED's in, ze zijn aardig fel. Gelukkig geen foutmeldingen.Ziet er goed uit!
Wellicht nog een tip voor ook degenen die met de DRL aan de gang gaat bij de Octavia 2:
Stop op het punt waar de rode pijl staat een creditcard o.i.d. tussen lamp en spoiler en je klikt de lamp zo los.
Hoef je niet de ellendige roosters los te halen
Ik heb even de foto van @Happyman gebruikt:
Bekijk bijlage 22638
alleen tijdens de canbus lampcheck (dat is normaal) kort na het starten? of te pas en te onpas?Mijn LED lampen doen soms wat flikkeren, hebben meerdere eigenaren hier last van? Lijkt me niet de bedoeling.
Mijn LED lampen doen soms wat flikkeren, hebben meerdere eigenaren hier last van? Lijkt me niet de bedoeling.
Inderdaad apart. Dat van de Can bus lijkt me vreemd want ik rijd nu 2 jaar al met Led DRL. Hopelijk houden de nieuwe het langer uitBinnen twee maanden 1 LED lamp stuk, vreemd. Leddel denkt dat m'n canbus systeem daarvoor zorgt, maar dat lijkt me niet logisch. Ik stuur de lamp morgen op en krijg een nieuwe...