LED dagrijverlichting ipv standaard lampjes

Happyman

Forumguru
Ondanks de canbus geschikte LED dagrijlampen krijg ik toch af en toe de melding dat 1 van de lampen stuk is. Lijkt te gebeuren als ik contact maak maar niet meteen doorstart. De auto even van het contact halen is voldoende om de melding te laten verdwijnen.

Happyman

Forumguru
Even off topic. @Bram_O2 ik zie net dat jouw kenteken niet veel afwijkt van die van mij. Wat bij jou 92 is, is bij mij 11. De rest hetzelfde :D

Petrolhead

Forumguru
Ondanks de canbus geschikte LED dagrijlampen krijg ik toch af en toe de melding dat 1 van de lampen stuk is. Lijkt te gebeuren als ik contact maak maar niet meteen doorstart. De auto even van het contact halen is voldoende om de melding te laten verdwijnen.

Heb ik ook, maar kan er prima mee leven moet ik zeggen.

Bram_O2

Actief lid
En deze geeft binnen een week de geest. Je zou inderdaad denken dat mijn canbus systeem er iets mee doet wat niet bevorderlijk is voor de levensduur van de lamp :banghead:

Happyman

Forumguru
Ik denk dat ik vandaag even ledjes ga bestellen bij Leddel voor de buitenspiegelverlichting en voor de kentekenplaatverlichting.

Welke lampjes raden jullie mij aan? Ik neem aan dat buitenspiegelverlichting niet op de canbus zit. En ik denk dat ik de canbuscheck op de kentekenlampjes uitzet via VCDS. Het hoeven dus geen canbus lampen te zijn.

Joske

Forumguru
vergeet de kortingsactie van 11% niet die momenteel lopende is bij leddel.nl voor de skodaforumleden, PM me voor meer info én de actiecode ;)

Petrolhead

Forumguru
Eigenlijk 37 mm voor kenteken, dus 36 mm bij leddel.
Als je toch canbus melding uitzet maakt het niet uit welke je kiest.
Voor de spiegels maakt het dan ook niet zoveel uit, zolang ze na het plaatsen maar naar beneden gericht zijn.

EdK

Forumguru
@Bram_O2 kijk eens op site van led4ucar.nl , misschien dat je daar vind wat je zoekt.
En op afspraak kun je ook langs bij hun mits het in de buurt is voor je

Happyman

Forumguru
Vandaag zijn de ledjes binnengekomen...... zie ik dat de C5W ledjes niet per set maar per stuk verkocht worden :banghead:. Gelijk maar weer 1 besteld.

Bram_O2

Actief lid
@Bram_O2 kijk eens op site van led4ucar.nl , misschien dat je daar vind wat je zoekt.
En op afspraak kun je ook langs bij hun mits het in de buurt is voor je
In de buurt is het niet (ik woon tegen 's-Hertogenbosch aan), maar kan het natuurlijk altijd proberen, bedankt voor de tip.

Happyman

Forumguru
Even een vraagje...

Gisteren heb ik de kentekenplaatverlichting vervangen door deze leds:
http://www.leddel.nl/a-15191/c5w-36mm-met-canbus/

Zoals eigenlijk al was te verwachten krijg ik evengoed een foutmelding op mijn display. Er zullen dus extra weerstanden tussen moeten. Welke kan ik hier het beste voor gebruiken? Aangezien de huidige leds ook al een weerstand hebben.

Bovenaan Onderaan