LED dagrijverlichting ipv standaard lampjes

Pendragon

Donateur
Die van de stadslichten zijn 5W en die kun je eigenlijk zonder problemen vervangen voor LEDs. Ik heb de vervanging door LED gedaan omdat ik het mooier vind dan de normale lampjes. Als ik dan soms hiervoor weerstanden moet plaatsen, prima, als het maar werkt :)

Noord26

Forumguru
Dan delen wij die mening niet helaas. ik ga geen extra weerstanden plaatsen. Uit 1 stuk geïntegreerd in het lampje zelf zou ik prima vinden, maar geen losse extra toebehoren.

EdK

Forumguru
@Pendragon hebben ze ook toevallig weerstanden voor de H4 ?
Heb van degene waar jij eens op bezoek bent geweest een tweetal H4 Led gekregen en ben alleen nog op zoek naar de goede weerstanden.

Pendragon

Donateur
Gevraagd, niet op voorraad maar hij kan ze meenemen met de volgende bestelling. Gaat voor Kerst de deur uit, maar zal dan begin volgend jaar te leveren zijn.

EdK

Forumguru
maar moet hij dan nog wat verdere gegevens hebben, denk dan aan auto ( merk / type ) soort led etc ??

Peter_Octavia

Forumguru
DRL van xenonlamp besteld. morgen al binnen als het goed.

Helaas toch vertraging op de lijn. Uit voorraad leverbaar zeggen ze dan. We wachten rustig af.

Vandaag wel een aantal setjes W5W 6000K binnen gekregen voor het interieur. Helaas vandaag en aankomende dagen geen tijd om e.e.a. in te bouwen.

Dus graag even geduld voor mijn ervaringen.

Peter_Octavia

Forumguru
Hallo,

De ledlampen van Xenonlamp zijn gemonteerd. Voorlopig ook geen foutmeldingen. Ziet er goed uit. Niet zo heel blauw als ik in de Fabia had zitten. Deze zijn een tint witter. Ze zien er ook net zo uit als de mistlampen van Pendragon.

Foto is niet van een hele goede kwaliteit. Genomen met de phone.
Led dagrij.jpg

Pendragon

Donateur
Kijk via tapatalk....geen handtekening zichtbaar ;) mijn superb is in 2011 op naam gezet maar overal zie ik 2010 staan. Misschien dat daarom die van Xenonlamp het bij mij niet goed deden.

Bovenaan Onderaan