LED dagrijverlichting ipv standaard lampjes

piair1982

Forumguru
Helaas, de led lampjes veroorzaken kortsluiting. Oude gloeilampen er weer in en tijdelijk 10 a zekering, omdat ik door de 7,5 heen ben.
Na het weekeinde even contact met de leverancier.

nou, ik heb van de week de dagrijverlichtig vervangen met LED lampjes, geen storingen hoor en ziet er perfect uit!! bestel bij xenonlamp punt nl

piair1982

Forumguru
Ook van xenonlamp maar met canbuscheck. Misschien net een maandagmorgen versie. ;)
welke type heb je dan?

EdK

Forumguru
Hetzer het zijn knipperlichten dus die branden niet langdurig !
Die gaan aan uit aan uit aan uit zoals bij een knipperlicht verwacht wordt

piair1982

Forumguru
Op dit moment niet, het is ook een nieuw product. Zekering klapte na een dag eruit.
Leverancier gaat het met me oplossen. Volgens hem had dit niet kunnen gebeuren met dit type.

Wordt van de week vervolgd.....

OK bedankt voor je snelle reactie. Dat die knipperdingen problemen gaven wist ik al. Had gehoopt dat deze niet die problemen hadden.. Hoor het graag van je als er een oplossing is!

Buell

Lid
Links nieuwe rechts origineel.jpg Nieuwe lampen.jpg Ik heb mijn dagrijverlichting vervangen door MTEC P21W Chrome Super White.
Zie het reslultaat. Origineel.jpg

Noord26

Forumguru
Dat zijn gewone lampjes en geen LEDs. Ziet er wel verdomd strak uit! Lampjes met een gekleurd glas. Meestal blauw om het samen het gele van een gloeidraad als wit over te komen.

Buell

Lid
Dat klopt ook, staat ook p21 en geen led, ik heb al het 1 en ander geprobeerd qua led maar het is het net niet, ik heb nu dit alternatief en wacht tot er een lamp is die canbusvrij is en die je zo kan plaatsen zonder weerstand.
De site waar ik ze vandaan heb is een engelse site genaamd:http://www.hids-direct.co.uk/.

P.s. geen storingen omdat het een gewone lamp is.

deusjevo

Forumguru
Toch deze lampen maar weer besteld in bij hids-direct.

Tijdje geleden ook al wat besteld bij hetzelfde bedrijf maar nooit wat ontvangen.
Via Mastercard bedrag terug ontvangen, bedrijf zelf heeft nooit gereageerd op m'n mailtjes.
Verder wel goede recensies gevonden over dat bedrijf dus toch maar weer besteld.

Net de roosters van de bumper afgehaald om de mistlampunit te kunnen bereiken, wat een k.t klus is dat. :biggthumpdown:

piair1982

Forumguru
Ik heb normale led lampen gekregen, deze werken helemaal niet. Ik heb de lamp omgedraaid, werkt ook niet. Lekker dus... ik ga weer de canbus proberen. Misschien dat dan het wel goed gaat....

Bovenaan Onderaan