LED dagrijverlichting ipv standaard lampjes

piair1982

Forumguru
De dealer zegt dat het toeval is dat de ledlamp toch een waarde afgeeft die geen reden voor defectmelding is.

Volgens mij heeft een niet greenline gewoon geen lampcontrole....

EdK

Forumguru
Ach Plair ook daar is heel simpel achter te komen, draai maar een lamp eruit !
Geen melding dan ook geen lampcontrole meting

deusjevo

Forumguru
Ik heb de lampen van HIDS er weer uit gehaald en bij het grof vuil geknikkerd.
Deden het slecht zoals je hierboven kunt lezen en "contactje" achterop de fitting was een soort weggebrand.
Heb HIDS al gecontact, kan ze opsturen en krijg dan aankoopkosten vergoed maar niet de verzendkosten.
Dat schiet dus niet op, verzendkosten zijn geloof ik 13 euro... :biggthumpdown:

15.2 If any Goods you have purchased have faults when they are delivered to you, you should contact HIDS Direct Ltd within 7 days to arrange collection and return. HIDS Direct Ltd is not responsible for paying shipment costs. Goods must be returned in their original condition with all packaging and documentation. Upon receipt of the returned Goods, the price of the Goods, as paid by you, will be refunded to you through the payment method used by you when purchasing the Goods.

piair1982

Forumguru
Inmiddels is alles opgelost zoals een tijdje terug vermeld waren er problemen met mijn DRL led.

Degene die ik besteld had waren met CANBUS-check uitgevoerd. Deze gingen na 1 dag defect.

Met xenonlamp.nl contact opgenomen en deze heb ik retour kunnen sturen. Helaas waren ze niet voorradig op dat moment dus stelde ik voor de normale LED lampen te proberen aangezien bij het defect geen foutmelding in mijn dash kwam.

Deze erin gezet en toen deden ze het nog niet. Wat bleek, de aansluiting plus en min zaten precies omgedraaid op de lampfitting. (schijnt bij alle fabia II facelift modellen het geval te zijn.)

Kortom deze weer omgewisseld en het resultaat was een werkende drl led verlichting zonder foutmelding.

Voor het prijsverschil heb ik interieur led besteld en kentekenled. Deze ook snel ontvangen en gemonteerd. Werkt perfect en geeft de auto toch weer een sjiekere uitstraling.

Fotoooo :) ???

inmiddels is alles opgelost zoals een tijdje terug vermeld waren er problemen met mijn drl led.

Degene die ik besteld had waren met canbus-check uitgevoerd. Deze gingen na 1 dag defect.

Met xenonlamp.nl contact opgenomen en deze heb ik retour kunnen sturen. Helaas waren ze niet voorradig op dat moment dus stelde ik voor de normale led lampen te proberen aangezien bij het defect geen foutmelding in mijn dash kwam.

Deze erin gezet en toen deden ze het nog niet. Wat bleek, de aansluiting plus en min zaten precies omgedraaid op de lampfitting. (schijnt bij alle fabia ii facelift modellen het geval te zijn.)

kortom deze weer omgewisseld en het resultaat was een werkende drl led verlichting zonder foutmelding.

Voor het prijsverschil heb ik interieur led besteld en kentekenled. Deze ook snel ontvangen en gemonteerd. Werkt perfect en geeft de auto toch weer een sjiekere uitstraling.

FabiaZenZ

Nieuw lid
Led dagrijverlichting in Fabia 2011

Hallo een kleine mededeling.

Voor alle mensen die de gloeilampjes in een fabia willen vervangen met LED exemplaren.

DIT WERKT NIET !!!

skoda is heel slim geweest en heeft de + pool en de - pool zo aangesloten dat Led verlichting niet werkt.

DE OPLOSSING: de stekker van de DRL loshalen met een hoop pielen de draadjes omdraaien zodat de polen wel goed zitten.

De ledjes zorgen voor een heel mooi effect en zal zo snel mogelijk een paar foto's plaatsen.

de ledjes zijn trouwens te koop bij www.carnjoy.nl gewoon zoeken op P21W en dan vind je zel vanzelf.

FabiaZenZ

Nieuw lid
Mijn excuses,

Ik had dat niet gevonden maar kon me voorstellen dat meer mensen dit probleem zijn tegengekomen.

Daarom dit bericht.

Bovenaan Onderaan