Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Echt heel blij mee. Heb nu alleen wel mijn home/leave uitgezet. Kom je thuis, haalt de sleutel eruit gaan de lampen uit. Doe je de deur open gaan ze weer aan. Lijkt me toch niet ideaal voor xenon. Hoe doen jullie dat?
'Ik vind het er zeker niet verkeerd uitzien'.....waar kom je vandaan In NL noemen we dit, ik vind het wel ok, maar niet echt super
Dank @Joske! Moet er nog even goed mee rijden in het donker om het te beoordelen, maar het bovenste stuk (dim en stadslicht) is nu in ieders geval mooi wit. Nu nog groot licht, mistlampen en drl.
Nou, om eerlijk te zijn is het een set van xenonlamp.nl geworden en niet de Pilot ondanks dat ik dat eerst wel wilde. Ik heb op deze set 3 jaar garantie gekregen! Ze 'garanderen' dat deze net zo goed zijn als de Pilot Pro, maar wel een stukje goedkoper. De tijd zal het leren en met 3 jaar garantie wilde ik dat risico wel nemen.
Heb je ook projector lampen? Dat helpt wel een heel stuk met het licht ten opzichte van reflector. Het monteren heb ik ook niet zelf gedaan maar hij was met 45 minuten helemaal klaar.
Yep ook projector lampen. Volgens mij hebben alle superbs zonder xenon dat ook. Montage zal niet zo het probleem zijn. Ben allen bang wat de electronica van de auto er op termijn van vindt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.