Led stadslicht canbus proof

Pendragon

Donateur
Nee, maar nu wel. Heb ik alleen niet zoveel aan want ik heb een Superb. Daar kun je helaas niet zomaar de lichtunit verwijderen. Maar verder leuk om te lezen. Bedankt voor de link!

Mk4

Senior Member
Ze zeggen dat soms iemand wel eens problemen heeft, maar meestal niet. Ik neem het risico wel :)
En de investering is niks vergeleken bij jou investeren :D ;) :tongue:

En dit is voor jè eigen wagen teminste . Dus een sproeier hoeft niet meer joh? Dat scheelt

Pendragon

Donateur
Quote:

De keuringseisen (APK) dat een voertuig voorzien van dimlichten met
gasontladingslampen (xenon) en in gebruik genomen
na 31 december 2006, voorzien moet zijn van automatische hoogte regeling en
koplampreinigingsinstallatie, komen per 1 april 2012 te vervallen.

Mk4

Senior Member
Helemaal mooi! Blijft het toch een geweldige hobby zo een auto. Ben benieuwd naar het resultaat! Voor hoeveel Kelvin ga je?

Pendragon

Donateur
Ja heerlijke hobby :) Het worden 6000K lampen. De andere lampen worden ook ongeveer zoveel, dan lijkt het geheel mooi.

Vlaar032

Senior Member
Heb ze ook besteld. Kijken of het ook werkt op 'n Fabia.

Beetje jammer weer, waren stadslicht-lampjes in LED. Maar daar heb ik toch te grote handen voor. Krijg ze er niet in, want er zit een iets te lange koker achter. Bidden dat de gloeilampen dan ook maar niet stuk gaan. Dus de LED stadsverlichting ligt voorlopig in de la...

Pendragon

Donateur
Wij hadden bij mijn auto heel veel problemen met de stadslichten eruit te krijgen :) Kijk maar, druk bezig maar het wou niet lukken. Uiteindelijk met veel geduld en trekken ze er toch uit gekregen. Met dank aan @Octavia32 en @Antera . Er weer in ging zonder problemen in de S2.

IMG_20140906_103158.jpg

Laatst bewerkt:

Pendragon

Donateur
Bij mij is vandaag de xenon geplaatst. Werkt prima, alleen is het licht toch weer witter dan de 5800K mistlampen en groot licht. Toch maar kijken of ik daar toch geen LED in kan krijgen. DRL verder niet kunnen testen, want de bestelling van xenonlamp was nog niet binnen. DRL en XENON is toch nooit samen aan, dus dat is op zich niet zo erg.

Pendragon

Donateur
Nou van de units zie je niks hoor. Die liggen vast. Ik baal alleen nog dat nog niet alles 1 kleur is. Dus foto van het licht gaat zeker lukken, maar verder niet.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan