Levertijd Octavia 3

dummy

Lid
Bij deze mijn eerste reactie hier (ben vooral geïnteresseerd in de mogelijkheden van WAGCOM) :)

Gisteren een Skoda Octavia Combi 1.6 CRTDI (105pk) Ambition met GPS pack, Sunset en 17" Teron velgen besteld (1e bedrijfswagen).
De auto wordt verwacht halverwege december/begin januari :).

(Zijn er hier mensen met VAGCOM uit België?)

Laatst bewerkt:

sluwesjors

Actief lid
yep sunset optie zit er bij mij ook op ..18" velgen daar trapt mijn leasemaatschappij niet in helaas.
Nou krijg ik stiekum steeds meer hoop dat mijn bolide eerder voor de deur staat als afgesproken..:tegek:

peterbaarlo

Senior Member
Bij deze mijn eerste reactie hier (ben vooral geïnteresseerd in de mogelijkheden van WAGCOM) :)

Gisteren een Skoda Octavia Combi 1.6 CRTDI (105pk) Ambition met GPS pack, Sunset en 17" Teron velgen besteld (1e bedrijfswagen).
De auto wordt verwacht halverwege december/begin januari :).

(Zijn er hier mensen met WAGCOM uit België?)

ik dacht dat het VAGCOM heette.. maar in belgie hebben ze ook AZERTY dus je weet het maar nooit. :pardon:

becaj0

Nieuw lid
Eindelijk bericht ontvangen van de dealer met de officiële productieweek van de wagen.
Het is week 49, maw zal die pas volgend jaar waarschijnlijk op de weg komen.

Leveringstermijn: besteld Week 27 -> levering geschat Week 51/52 bij de dealer pas.

Heb nog nooit zo lang moeten wachten op een nieuwe wagen, dat betekent wachttijd 25 weken een lekkere 6 maanden...

De dealer zal via de invoerder een compensatie regelen. echter zie de dealer er niet te veel van verwachten mbt de compensatie.

Greetz

sluwesjors

Actief lid
Mailtje gehad van mijn dealer nadat ik hem had gevraagd of de candy white 14% octavias eerder geleverd worden:

Dat is bij ons niet bekend. Wij hebben de info door gekregen dat we de auto’s medio december kunnen afleveren. Als dit toch onverwachts eerder kan laat ik je dat weten

Blijf het gek vinden dat de ene dealer meer/minder weet dan de andere.

Badnews

Senior Member
Yeah, dinsdag is het zover, dan mag ik hem eindelijk ook ophalen bij de dealer.
Lang wachten en nu nog een klein beetje extra wachten.

• Leuk
Waarderingen: timg

Badnews

Senior Member
Soms mag het een keertje meezitten, 5 maanden totaal, maar einde is in zicht.

belangrijke quote:
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.

svdm

Senior Member
Zojuist ontvang ik vanuit mijn Dealer (A-point A'dam):
De definitieve productieweek in de fabriek is week 46. Dan moet de auto nog naar Nederland en kunnen we de auto afleveren in week 48. Het betreft dan mijn O3 GL BL Zwart. Besteld in week: 41.
Ben benieuwd. Je bent de eerste hier met een definitieve productieweek en afleverweek voor de Greenline O3 HB. Aflevering in week 48 (sneller dan gedacht) heb ik nog niet eerder voorbij zien komen. Ik heb een zwarte besteld in week 31. Je zou haast denken dat-ie dan ook vóór 1 december op m'n oprit zou moeten (kunnen) staan!

svdm

Senior Member
Mailtje gehad van mijn dealer nadat ik hem had gevraagd of de candy white 14% octavias eerder geleverd worden: Dat is bij ons niet bekend. Wij hebben de info door gekregen dat we de auto’s medio december kunnen afleveren. Als dit toch onverwachts eerder kan laat ik je dat weten. Blijf het gek vinden dat de ene dealer meer/minder weet dan de andere.
Helemaal mee eens!

Henk72

Lid
svdm, Ik had begin van de week dezelfde productie en aflever week op dit forum gezet. Ik ben dus gelukkig niet de enigste die deze info van zijn dealer heeft ontvangen. Zou het dan toch gaan gebeuren.:D

bonyuri

Actief lid
Ben benieuwd. Je bent de eerste hier met een definitieve productieweek en afleverweek voor de Greenline O3 HB. Aflevering in week 48 (sneller dan gedacht) heb ik nog niet eerder voorbij zien komen. Ik heb een zwarte besteld in week 31. Je zou haast denken dat-ie dan ook vóór 1 december op m'n oprit zou moeten (kunnen) staan!
Ik heb ook een productieweek en afleverweek doorgekregen: productie week 47, levering week 49.
Maar of dat ook gaat lukken...

Denk dat het transsport wel iets langer duurt dan 1 week. Wij hebben een combi gekocht welke reeds klaar is, maar we wachten nog op transport. En dat is inmiddels ruim 2 weken geleden. Hopelijk krijgen we in week 46 geleverd.....

svdm

Senior Member
svdm, Ik had begin van de week dezelfde productie en aflever week op dit forum gezet. Ik ben dus gelukkig niet de enigste die deze info van zijn dealer heeft ontvangen. Zou het dan toch gaan gebeuren.:D
Mij viel echter het woord "definitief" op bij @The-Spawn, wat suggereert dat het geen verwachting meer is, maar een bevestiging.

Bovenaan Onderaan