Is 2 weken. Dat valt wel mee toch? Zit transport + rijklaar maken bij in.Bij mij productieweek 46. Levering begin december. Orderno weet ik niet. Vind de tijd tussen productieweek en levering lang. Wachten, wachten, wachten
Volgens mij werden alle GLs pas vanaf week 47 geproduceerd.Das vreemd. Bij jou later geproduceerd maar eerder binnen??
Da's mooi.., ben nl. overgestapt van bruin naar zwart.Volgens mijn dealer zouden alle Greenlines na elkaar geproduceerd worden, gesorteerd op kleur. Eerst de witte, dan zwart en zilver, daarna de andere kleuren.
Ik heb 'm een dag later besteld en mij werd toen ook 2e helft november gezegd, daarna eerste helft december. Dealer meldde erbij dat ik en mijn collega een van de laatsten waren. Dit laatste trek ik echter in twijfel, wetende dat er ook nog een maand later Greenlines bij deze dealer werden besteld. Ofwel: een 'zachte' push om maar snel genoeg de handtekening te zetten.Ordernummer weet ik niet, heb hem besteld op 30 juli, volgens de dealer is hij 2e helft november in NL... Zit bij de eersten die binnen moeten komen is mij verteld...
remakil heb jij ook een candy white octavia besteld toevallig ?