Levertijd Octavia 3

Remakil

Forumguru
Ordernummer weet ik niet, heb hem besteld op 30 juli, volgens de dealer is hij 2e helft november in NL...
Zit bij de eersten die binnen moeten komen is mij verteld... :dankje:

peterbaarlo

Senior Member
volgens mijn dealer zouden alle greenlines na elkaar geproduceerd worden, gesorteerd op kleur.

eerst de witte, dan zwart en zilver daarna de andere kleuren.

of dit klopt weet ik niet.

Rick

Senior Member
Ik moet af en toe echt lachen om die verhalen van die dealers. Zullen ze toch zelf ook wel tijdens de lunch hard om lachen:
"Wat zullen we vandaag eens vertellen over die levertijden... Is het Dynamic pakket de reden voor vertraging of de velgen? Nee ik vertel al drie maanden dat de kleur lastig te verkrijgen is. Ah ok, mijn smoes is dat we te weinig hebben ingekocht. Oh ik zeg gewoon dat het op volgorde van ordernummer gaat. Ach joh maakt niet uit, als je maar zorgt dat je tegen dezelfde klant consequent bent"

• Leuk
Waarderingen: svdm
Foto's zal ik maken, zal wel een spelletje worden ... "zoek de verschillen" met de foto's van Niels.

Die van mij wordt eerst op 16" STAR velgen geleverd voor winterbanden zodat er sneeuwkettingen op kunnen, in het voor jaar komen de 18" Alaris velgen er onder. En ik heb met panoramadak. :)

svdm

Senior Member
Ordernummer weet ik niet, heb hem besteld op 30 juli, volgens de dealer is hij 2e helft november in NL... Zit bij de eersten die binnen moeten komen is mij verteld... :dankje:
Ik heb 'm een dag later besteld en mij werd toen ook 2e helft november gezegd, daarna eerste helft december. Dealer meldde erbij dat ik en mijn collega een van de laatsten waren. Dit laatste trek ik echter in twijfel, wetende dat er ook nog een maand later Greenlines bij deze dealer werden besteld. Ofwel: een 'zachte' push om maar snel genoeg de handtekening te zetten.

The-Spawn

Nieuw lid
Zojuist ontvang ik vanuit mijn Dealer (A-point A'dam):
De definitieve productieweek in de fabriek is week 46. Dan moet de auto nog naar Nederland en kunnen we de auto afleveren in week 48.

Het betreft dan mijn O3 GL BL Zwart. Besteld in week: 41.

• Leuk
Waarderingen: svdm

sluwesjors

Actief lid
Damn begint hier ook te jeuken nu, als het klopt dat eerst de witte van de band komen en daarna de zwarte dan zou dit betekenen dat ik de mijne een paar weken eerder ga krijgen dan de beloofde week 50.

Mailtje naar de dealer gestuurd 2 dagen geleden maar geen reaktie gehad, de auto is verkocht en ineens reageren ze niet meer ... typisch.

Bovenaan Onderaan