Er zijn geen greenlines met afwijkende velgenmaat.Ik heb in augustus van de skoda dealer een overzichtje gehad met restricties. Je moet denken aan andere velgen, de andere opties waar restricties op zit zoals, sportpakket, panorama dak gelden niet voor de greenline uitvoeringen. Dus productie van alle greenline modellen zonder afwijkende velgenmaat gaan voor orders met afwijkende velgenmaat. Standaard in deze is 16 inch. Mijn productieweek staat nog steeds op w 45.
Greenline bl hb.
@bonjuri nou moet ik eerlijk zeggen dat de optielijst voor de greenline best wel tegenviel. Veel opties van de niet 14% uitvoering stonden daar niet op. Ik denk dus dat de meeste forum leden dezelfde opties hebben gekozen.
Begin bij mezelf
Bussinessline
Lichtpakket
Drive set up
Technology pakket
Columbus navigatie
Dab
Verwarming stoelen
Lane assist
Donkere ramen achter b stijl
Eind november rijden we allemaal
Laten we het hopen @Henk66! Laten we het hopen!
Allemaal? Voor eind november? Maak me gek!
Vreemd, ik kon gewoon andere velgen bestellen op mijn O3. Was geen probleem volgens de dealer...Er zijn geen greenlines met afwijkende velgenmaat.
Alles is 16", vanwege de uitstoot.
Heb het er vrijdag nog met mijn dealer over gehad. Die doen het niet, A vanwege dat het een 14% auto is, en als je grotere velgen wil moet je maar lekker zoals de andere een 20% auto bestellen. B omdat het schijnbaar gecontroleerd wordt door de BD en hun dan ook de klos zijn. (extern maakt ze natuurlijk niet uit, dat is niet hun verantwoordelijkheid als jij bij Klaas Beunhaas er andere velgen onder laat leggen.)Vreemd, ik kon gewoon andere velgen bestellen op mijn O3. Was geen probleem volgens de dealer...
Vreemd, ik kon gewoon andere velgen bestellen op mijn O3. Was geen probleem volgens de dealer...
@bonjuri welke kleur heb je?
Yes, alphabet. Maar we gaan een beetje offtopicIn eerste instantie platin grey, maar deze kleur is niet meer leverbaar dus noodgedwongen zilver gekozen. Loopt ie van jou via de lease?
Ach, ik laat hem afleveren op de originele velgen met winterbanden en zet er in het voorjaar aftermarket 18" sloffen onder...Heb het er vrijdag nog met mijn dealer over gehad. Die doen het niet, A vanwege dat het een 14% auto is, en als je grotere velgen wil moet je maar lekker zoals de andere een 20% auto bestellen. B omdat het schijnbaar gecontroleerd wordt door de BD en hun dan ook de klos zijn. (extern maakt ze natuurlijk niet uit, dat is niet hun verantwoordelijkheid als jij bij Klaas Beunhaas er andere velgen onder laat leggen.)