Levertijd Octavia 3

Badnews

Senior Member
@Rick had ik het fout begrepen.

Soms zijn ze ook zo onduidelijk met de regeltjes, het zijn er (te) veel en (te) vaak onduidelijk.

Maar de 2014 14% versie is dus een <86 gram auto, de 2013 14% is een <89 gram.

Ik zou voor de 2014 ook op april rekenen, ze zijn soms erg optimistisch. En weet je ook welke opties voor die versie beschikbaar zijn. Veel mensen hebben de 14% ook half blind besteld zonder alle mogelijkheden en opties officieel bekend waren.

Quote van auto en fiscus, gaat dus inderdaad om tenaamstelling, niet om berijder. De 60maanden blijft voor de auto geldig.

Deze 60-maandsduur van de bijtellingsindeling is ingevoerd per 1 juli 2012. Op auto’s die vóór 1 juli 2012 al tenaam gesteld zijn, geldt deze beperking niet zolang de auto niet van berijder wisselt of van eigenaar verandert. Wisselt zo’n auto na 1 juli 2012 van eigenaar én berijder, dan geldt de verlaging van de bijtelling nog gedurende maximaal 60 maanden te rekenen vanaf 1 juli 2012.

portefam

Actief lid
Ai, vergeten te vermelden.
Hatchback o3 1.6tdi elegance business candywhite, dsg, trekhaak, vol reservewiel, achterruitwisser, geen enkele aanduiding achter, luxe kentekenplaten, afgeleverd op conti ts850 winterbanden.
Besteld eind mei 2013.

Laatst bewerkt:

Remakil

Forumguru
Vertel mij eens wat er luxe kan zijn aan kentekenplaten... :pieker:

Zijn ze zelfreinigend? Zelfdenkend, flitsbestendig... :deuk:

• Leuk
Waarderingen: CDK

blokart

Senior Member
Wat moeten wij Belgen ons bij luxe platen voorstellen want wij hebben alleen verschillende formaten
Luxe = gouden achtergrond, carbon nummers en letters.Als ik het correct heb blijven de platen steeds bij de wagen? Hier is het net andersom wij houden de plaat en gooien de wagen weg ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Racer-X

Actief lid
Vandaar dat je in Belgie vaker een nieuwe wagen ziet rijden met oude platen soms vol met boorgaten ;)

Luxe platen hebben dikkere, opliggende, letters en cijfers. Staat net ff wat chiquer

Henk66

Actief lid
Ik heb trouwens bij skoda nl navraag gedaan omtrent de productie van de greenlines. Deze worden volgens skoda over 1 week geproduceerd! Allemaal!!! Ze beginnen met de auto's die restrictievrij zijn.

• Leuk
Waarderingen: svdm
lease Octavia Combi besteld deze week, verwachte levertijd week 9-2014. 1.6TDI, Ambition Business, met Sunset en Lane-assist,

Bovenaan Onderaan