Skoda liefhebber 1
Forumguru
Gefeliciteerd! Zie ik nou dat de dealer je heeft weggestuurd zonder luxe kentekenplaten?
Als dat het geval is, lijkt me dat je óf gecompenseerd wordt óf alsnog de overeenkomst mag/kan ontbinden. Immers, wij allen hebben toch om een aantoonbaar belangrijke reden voor de Greenline gekozen: 14% bijtelling?! En juist om de reden dat dit werd gecommuniceerd door notabene Skoda zelf (via de dealer, op het web en bijv. via de tv-commercial) hebben we deze koop-/lease-beslissing gemaakt?!dus als het een week uitloopt zit je in 2014 en kom je in de 20% bijtelling...
Of zie ik dat verkeerd?
Gefeliciteerd! Zie ik nou dat de dealer je heeft weggestuurd zonder luxe kentekenplaten?
Het lijkt trouwens wel alsof je oprit ineens kleiner geworden is....
Volgens mij is het zelfs zo als je in de loop van volgend jaar een 2013 14% auto van collega overneemt, die in 2014 een 20% blijkt te zijn, betaal jij ook gewoon 20% omdat je een nieuw contract aangaat. Tijdens je contract periode zelf zal ie gewoon hetzelfde blijven (dus wat in 2013 14% is, geld voor de duur van het contract (36/48 of maximaal 60 maanden))