Levertijd Octavia 3

CoesDoes

Forumguru
Als je de auto zelf zakelijkt koopt (wat ook kan icm met lease en bijtelling..;) ) kan ik me wel voorstellen dat je hem liever in januari op kenteken zet zodat je misschien net iets minder afschrijft.

RTL Nieuws van vandaag gezien? Zei zeggen dat in 2014 de 14% bijtelling komt te vervallen. Ik hoop en neem aan dat ze hier een fout hebben gemaakt?

@Frenk21 bedankt voor je link, alleen was dat niet mijn vraag. (ik was er wel van vertuigd maar als je dat zoiets op het nieuws hoort) ik bedoel zo zie je maar weer hoe het journaal soms aparte berichten uitgeeft wat dus niet correct is.

JorisAdriaanse

Nieuw lid
Theoretisch heb je gelijk, maar zoals hij ook zegt; het is nog niet definitief...
In dit geval heb ik een grotere kans dat t iets eerder is dan later.

Remakil

Forumguru
Als je de auto zelf zakelijkt koopt (wat ook kan icm met lease en bijtelling..;) ) kan ik me wel voorstellen dat je hem liever in januari op kenteken zet zodat je misschien net iets minder afschrijft.

Dat klinkt leuk, minder afschrijving... maar je vergeet dat er voor dit jaar een investeringsaftrek is, waardoor je de auto versneld in 2 jaar mag afschrijven zakelijk. Dat is ook enorm aantrekkelijk en dat is voor mij de reden dat ik de 14% bijtellings OIII nog dit jaar wil hebben... ;)

Met de KIA en MIA enz. enz. blijft er netto een stuk minder over om te betalen en je mag het in 2 jaar wegschrijven op de winst... not bad!

Remakil

Forumguru
Ps... ondertussen even contact gehad met mijn dealer aangaande mijn OIII HB GL BL...
Tweede helft november moet ie binnenkomen en dan moet er nog lederen bekleding in... :)

kleine heino

Senior Member
Nha, wat mij nou gebeurd! Wordt ik gebeld door de dealer dat de productiedatum definitief week 46 is. Ik weet niet of het geholpen heeft dat de LM bij PON heeft aangegeven dat de auto geannuleerd gaat worden en dat ik de dealer geïnformeerd heb dat ik al proefritjes gemaakt heb in andere auto's :D

Erg blij natuurlijk, maar nu nog de LM ervan overtuigen dat ze de auto nog dit jaar op kenteken zetten. Ben benieuwd, wordt vervolgd ......

PS, overigens beviel het proefritje in de Audi A4 erg goed ;)

svdm

Senior Member
Ps... ondertussen even contact gehad met mijn dealer aangaande mijn OIII HB GL BL...
Tweede helft november moet ie binnenkomen en dan moet er nog lederen bekleding in... :)
Maar het blijft toch vreemd dat verschillende dealers compleet verschillende productie- en afleverweken noemen betreffende de O3 HB GL, niet?

Bovenaan Onderaan