Zover ik heb begrepen, vindt de productie in week 48 en 49 plaats. Uitlevering rond week 51, dus hopelijk met Kerst een nieuwe bak!Weet iemand wanneer de 14% OIII uitgeleverd worden?
Dat was mijn insteek iddAls je de auto zelf zakelijkt koopt (wat ook kan icm met lease en bijtelling.. ) kan ik me wel voorstellen dat je hem liever in januari op kenteken zet zodat je misschien net iets minder afschrijft.
Mijn dealer geeft aan:Weet iemand wanneer de 14% OIII uitgeleverd worden?
Ik kreeg vandaag van de dealer; De auto zal in de 3e / 4e week december geleverd worden, maar is nog niet definitief zodra er meer bekend is laat ik het je meteen weten.Weet iemand wanneer de 14% OIII uitgeleverd worden?
Als je de auto zelf zakelijkt koopt (wat ook kan icm met lease en bijtelling.. ) kan ik me wel voorstellen dat je hem liever in januari op kenteken zet zodat je misschien net iets minder afschrijft.
Maar het blijft toch vreemd dat verschillende dealers compleet verschillende productie- en afleverweken noemen betreffende de O3 HB GL, niet?Ps... ondertussen even contact gehad met mijn dealer aangaande mijn OIII HB GL BL...
Tweede helft november moet ie binnenkomen en dan moet er nog lederen bekleding in...