Levertijd Octavia 3

frisok

Senior Member
847763 is mijn ordernummer, iemand anders nog een order nummer zodat we hierin een vergelijking kunnen maken?
Daarbij neem je aan dat de nummers van individuele bestellingen gekoppeld zijn aan de order van 1000 stuks door Pon. Is dat zo?

svdm

Senior Member
Mijne 1 augustus 2013, maar dat wil niet zeggen dat-ie toen ook in het ordersysteem is gezet. Ik kreeg nl. ruim 2 weken daarna het nummer pas door.

Badnews

Senior Member
Niet meer voor mij, ik heb me er al een tijdje geleden bij neergelegd, zeker omdat je vanuit PON nooit enig idee hebt waar je aan toe bent.
We hebben nog restje storm, andere vage dingen die ineens opnieuw voor vertraging kunnen zorgen.
Pas als ik de sleutel heb, ben ik ervan overtuigd dat het wachten voorbij is ;)

henriz

Forumguru
Voor wat het waard is:
Bestelnr: 847050
Besteldatum: 13-08-2013 (door de dealer dan)
Productieweek: 47
Bij dealer: begin december

Francois77

Actief lid
Mijn nummer 839807 volgens mijn telraam lager dan de genoemde nummers.

Afgegeven productie week 47. Let's hope so!:nailbiting:
Weet niet exact wanneer hij dan besteld is?

E

Ex-lid 12606

Heb (nog) geen bestelnummer gezien, zou ik op moeten vragen. Maar heeft niet zoveel nut: Besteld op 7 oktober: Octavia 3 Hatchback Greenline Businessline. Volgens mijn dealer: productieweek 50, aflevering week 51/52. Ben niet gebonden aan een leasemaatschappij en ik rij nu vrij van afschrijving, dus voor mij zijn deze tijdstippen helemaal goed. Uitlopen zullen ze niet doen, PON zal niet blij worden van alle schadeclaims en de media-aandacht die ze dan krijgen.

Henk66

Actief lid
Overzicht nummers

Henk 66 847763 ( voorlopig productie week 45 )
SVDM. 844425 ( levering week 51 )
Henriz 847050 (voorlopig productieweek 47 )
François77 839807 voorlopig productieweek 47 )
RoelF 840693 reeds geproduceerd

Roelf heeft geen greenline de rest wel.

Bovenaan Onderaan