Levertijd Octavia 3

TedVlemmings

Forumguru
Ziet er allemaal goed uit wat ik hier op foto's voorbij zie komen. Kwam vandaag een mede Topaz gekleurde Combi tegen bij Veghel. Leuk om te zien, we domineerden voor enkele seconden de rijbanen daar ;)

Gefeliciteerd!
Volgens je handtekening heb je Alaris velgen..., deze zitten er nu in ieder geval niet op... Nog iets om naar uit te kijken! ;)
Klopt, de auto is direct afgeleverd met winterbanden op deze 16" star velgen zodat ik zonder problemen en legaal sneeuwkettingen kan gebruiken. De LM gaf me de mogelijkheid voor deze lichtmetalen velgen, ik had denk ik ook zwarte stalen velgen, eventueel met doppen, geaccepteerd. Maar tegen zo'n cadeautje zeg ik geen nee.
Inderdaad met de lente komen de Alaris velgen.

dagev000

Nieuw lid
Hallo, net aangemeld op forum.....

Ik heb mijn O3 besteld eind april. Levertijd was onbekend, prognose eind oktober, uiteindelijk geleverd op 11 oktober. Het is het wachten waard. Had voorheen een O1, wat ook een fijne wagen was (lpg uitvoering, nooit problemen 185dkm), maar deze 1.6tdi is echt geweldig.

Danny

DJ'83

Lid
Ook ik ben nieuw op dit forum.

Heb met plezier door de topics gelezen en allerlei ideeen opgedaan voor het moment dat de auto geleverd gaat worden. Helaas lijkt dat nog wel even te duren, nog steeds geen bericht van de dealer.

Wel veel contact gehad over het fiasco met de trekhaak op de Greenline, om moedeloos van te worden. Op basis van de overige leden op dit forum en het feit dat ik vrij vroeg heb besteld, hoop ik ook uiterlijk midden december te rijden. We wachten af!!!

Off topic: Iemand toevallig al ervaring met de Hawk velgen op een Brilliant Silver O3? Heb een foto gezien op een witte en werd niet meteen heel enthousiast. Ik verwacht dat de kleur van de auto veel doet.

TedVlemmings

Forumguru

wigerm

Lid
In eerste instantie zou mijn Octavia in week 46 worden geleverd. Gisteren contact gehad met de leasemaatschappij. Het goeie nieuws is dat de Greenline zeer waarschijnlijk dit jaar geleverd wordt. Maar dan wel week 50 of 51. Nou ja, maandje langer wachten kan ook nog wel.
Omdat ze eigenlijk niet zo laat willen afleveren (kost ze uiteindelijk geld) hebben we een deal gemaakt dat het leasecontract 4 maanden langer doorloopt. Prima oplossing, nog paar weekjes wachten.

Wanneer worden de eerste Greenlines eigenlijk afgeleverd? Ik krijg het gevoel dat ik daar niet bij zit.

peterbaarlo

Senior Member
Lgc.jpg

tja. het wachten duurt voort! ik heb zelfs al mijn setje 18 inch themisto's met michelin sport banden en nieuwe logo's al klaar liggen, deze zullen er wel pas in april of zo onder komen, maar wat duurt dat wachten toch..

bij aflevering 17 inch met winterbanden, ook geen straf.

Bovenaan Onderaan