Altos
Banned
Ik ben het met je eens betreffend de Pon/Skoda kwestie, maar denk echt dat dit grotendeels bij Pon ligt...Mijn vader heeft 25+ jaar bij een Volkswagen dealer gewerkt en had ook weinig goeds over voor de firma Pon...hij is nu 68 jaar maar vergeten doet hij dat soort zaken niet...maargoed, zoals altijd zijn er meer zaken die goed gaan en opgelost worden (waar je altijd minder over hoord) dan de echt slechte zaken (waar meteen over aan de bel getrokken wordt)...die zitten ertussen...maarja...wij willen ook met z'n allen de 1e zijn he, over een half jaartje zal alles wel duidelijk en leverbaar zijn en zo nog 5 jaar doorblijven gaan tot er een ander model komt. Die mensen zullen we niet horen denk ik.
Verder wel begrijpelijk, als je bestelde auto wordt uitgesteld/vertraagd, dat je je ei even kwijt moet. Zal ook dealer afhankelijk zijn hoe deze problemen opgelost worden. Mijn auto is besteld met een vaste trekhaak (welke niet leverbaar was) maar heb nu een afneembare dankzij de dealer, ongevraagd luxe kentekenplaten enzo...al met al een dealer die met je meedenkt. Dat is ook de reden dat ik deze dealer hoog aanschrijf, om anderen te laten weten dat het ook anders kan in tegenoverstelling met diverse prutsers elders in het land.
Verder wel begrijpelijk, als je bestelde auto wordt uitgesteld/vertraagd, dat je je ei even kwijt moet. Zal ook dealer afhankelijk zijn hoe deze problemen opgelost worden. Mijn auto is besteld met een vaste trekhaak (welke niet leverbaar was) maar heb nu een afneembare dankzij de dealer, ongevraagd luxe kentekenplaten enzo...al met al een dealer die met je meedenkt. Dat is ook de reden dat ik deze dealer hoog aanschrijf, om anderen te laten weten dat het ook anders kan in tegenoverstelling met diverse prutsers elders in het land.