Levertijd Octavia 3

CDK

Forumguru
@Mik19, gefeliciteerd! fijne dag morgen! veel plezier en veilige kilometers toegewenst en we zien de foto's graag verschijnen :)

greetz Corné

Dennis Nijholt

Forumguru
ik heb vandaag vernomen dat de Octavia Combi geproduceerd is...dus hij staat al in elkaar geschroefd bij de fabriek klaar om op transport te gaan...zal mij benieuwen hoe lang het dan duurt voordat hij bij de dealer staat...

Dennis Nijholt

Forumguru
de dealer heeft wel gezegd dat ik hem niet voor 12/13 juni krijg omdat dan pas de Octavia Combi officieel bij de dealer staat...

D_R1978

Senior Member
Zojuist bevestiging van de leasemaatschappij gekregen van mijn bestelde O3 Combi.
Exacte spec: O3 Combi 1.4 TSI DSG EBL, met panorama dak, dynamic pakket, travel pakket, functie pakket, lane assist, sunset, DAB, Drive setup, reservewiel (volwaardig), Lava Blue metallic lak en bekleding Crinkel zwart.

Verwachte leverdatum: wk 40.

Duurt nog even dus.

paulus474

Senior Member
ik heb vandaag vernomen dat de Octavia Combi geproduceerd is...dus hij staat al in elkaar geschroefd bij de fabriek klaar om op transport te gaan...zal mij benieuwen hoe lang het dan duurt voordat hij bij de dealer staat...
Leuk! Nog maar even geduld dus...
Dan heb je die van jou denk ik ook al vroeg besteld, of niet?
Ik volgens mij 25 maart besteld, en als het goed is wordt hij ergens volgende week geproduceerd...

JoofHolland

Nieuw lid
Ik heb 7 mei (4 weken geleden) mijn allereerste Skoda besteld en begin spijt te krijgen. Ik heb mog nooit een merk meegemaakt dat zo'n rommel maakt van opeens niet meer leverbare opties en vaagheid rond levertermijnen. Sterker nog, de dealer zou afgelopen donderdag navragen bij Pon wat er gaande is, maar nog steeds niks gehoord! Er is niet bekend wanneer hij geproduceerd wordt.
Zo exotisch is het toch niet:
O3 HB 1.6 TDI met 7 traps DSG, Ambition BL, Black mica met als extra: functiepakket, volw reservewiel, 17" Teron, verw voorstoelen, getint glas achter, chromen raamomlijsting, ruitenw achter en afn trekhaak
Wie snapt hier iets van??

Mik19

Lid
De foto's, maar te veel MB en nu?. Een heerlijke auto. Mist ( luxe platen, bagagenet en Ipod kabel)nog wat via de dealer, maar komen deze week.

TedVlemmings

Forumguru
Ik heb 7 mei (4 weken geleden) mijn allereerste Skoda besteld en begin spijt te krijgen. Ik heb mog nooit een merk meegemaakt dat zo'n rommel maakt van opeens niet meer leverbare opties en vaagheid rond levertermijnen. Sterker nog, de dealer zou afgelopen donderdag navragen bij Pon wat er gaande is, maar nog steeds niks gehoord! Er is niet bekend wanneer hij geproduceerd wordt.
Zo exotisch is het toch niet:
O3 HB 1.6 TDI met 7 traps DSG, Ambition BL, Black mica met als extra: functiepakket, volw reservewiel, 17" Teron, verw voorstoelen, getint glas achter, chromen raamomlijsting, ruitenw achter en afn trekhaak
Wie snapt hier iets van??

Gezien je opties, 17" Teron, chrome lijsten, verw voorstoelen, waarom niet voor de Elegance gekozen? Ook ik heb besteld en zo mijn op/aanmerkingen maarja het is een nieuwe auto die nauwelijks net geproduceerd wordt, je kan van iets nieuws niet meteen verwachten dat alles goed gaat, zeker gezien de interesse/vraag voor de auto.

De foto's, maar te veel MB en nu?. Een heerlijke auto. Mist ( luxe platen, bagagenet en Ipod kabel)nog wat via de dealer, maar komen deze week.

Zet ze op een foto-deel-site als Flickr ofzo als het hier niet past en zet hier een linkje neer, ik ben benieuwd!

CDK

Forumguru
@Mik19, prachtige auto! congratz! geniet er van ennuh zwart blijft toch wel heel heel mooi hoor bij zo'n auto :)

greetz Corné

Badnews

Senior Member
@Mik19,

Wow, bijna dezelfde config als ik op mijn lijstje heb :)
Wist niet hoe de achterkant er zonder markering uit zou zien, maar ziet er super strak uit!
Heb alleen een ruitenwisser extra (ja, ziet er minder mooi uit, maar bijna noodzakelijk voor mij omdat ik vanaf mijn huis achteruit rijdend een stoep moet passeren elke dag, ook bij regen)

Bovenaan Onderaan