@Altos, weer een blije Skoda rijder erbij (hoop ik toch!) gefeliciteerd met je aanwinst en veel plezier er mee. komen er nog foto's?
greetz Corné
Als je onlangs hebt besteld kan je er bijna wel vanuit gaan.Heb ook de teron velgen, heb nog niet gehoord dat mijne is uitgesteld(gelukkig)
Als je onlangs hebt besteld kan je er bijna wel vanuit gaan.
edit: ik zie dat je al veel langer geleden hebt besteld, dan is het geen probleem waarschijnlijk.
Onze Octavia III is na 7 weken afgeleverd wat ook de verwachting van de dealer was. Toen de trailer aan kwam rijden heeft de verkoper me zelfs een foto van de auto gestuurd via whatsapp!
Betreft wel een particulier gekochte auto dus geen tussenkomst van externe bedrijven/maatschapijen...weet niet of dit iets uitmaakt maar ik dacht ik vermeld het maar even.
Wij vinden de kleur fantastisch! lekker fel en zeker niet alledaags. Ieder zijn ding natuurlijk maar wij zijn er super door verrast!Mooie keuze, raceblue, hoe is die in 't echt? Heb ik nog over getwijfeld maar uiteindelijk op safe gegaan met brilliant silver.
Helaas. ....Hmm toch weer duurder dan eerst. OOk ik wil graag een afneembare omdat het er echt verschikkelijk uitziet een trekhaak. VW had een mooi systeem met een 'trekhendel' in de bumper zodat de trekhaak automatisch naar buiten kwam. Had gehoopt dat Skoda deze ook zou levern
Skoda heeft ook een nieuw en mooi systeem. Gewoon klikken, hendeltje draaien en klaar. Beter dan de afneembare trekhaak van de VW Passat....Hmm toch weer duurder dan eerst. OOk ik wil graag een afneembare omdat het er echt verschikkelijk uitziet een trekhaak. VW had een mooi systeem met een 'trekhendel' in de bumper zodat de trekhaak automatisch naar buiten kwam. Had gehoopt dat Skoda deze ook zou levern
Dan zijn ze goed bezig....Dat is wat ze nu ook hebben