Ik krijg geen korting op de eibach, sportonderstel was 200 euro en die gaan van de 685 af. Het gaat er mij meer om dat als je zoveel geld uitgeeft je wel duidelijkheid wilt hebben vanuit de dealer zelf en niet op een forum moet lezen dat bepaalde dingen niet te verkrijgen zijn, dan verwacht je allerminste even een belletje.
Het geval sportonderstel heb ik zelf moeten ondervinden nadat ik iets hierover gelezen had hier op het forum ben ik gaan informeren. Voor 37k een auto kopen en dan geen belletje als iets niet kan worden geleverd, dat gaat er bij mij niet in. Bij Audi en BMW word je op handen en voeten gedragen, zelfs als je een goedkope A1 koopt.
Ik kom ditmaal van Audi af.. Skoda is echt waarde voor je geld, echt prima, daar is het kwalitatief iets minder, maar de service is beduidend (budget) minder! Ik denk dat communicatie PON-Skoda mag verbeteren, sterker nog, het is bedroevend slecht. Als 1 euvel bij PON bekend is dan meld je dat toch door naar je kanalen, zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
@Paulus474
Eibach veren waren geen probleem.