Nee hoor, 18" zijn alleen grotere velgen en iets plattere banden. (€200 voor grotere velgen én een sportonderstel zou wel lekker goedkoop zijn )Zit bij 18-inch dan standaard sportonderstel? Dat heb ik nergens in de folders kunnen terugvinden.
18" met sportonderstel rijd echt super hoor! don't worry rijd zelfs beter als met het standaard onderstel.
greetz Corné
Ik heb proef gereden in een Octavia op 18", voelde voor mij niet stuiterig aan, maar dat kan persoonlijk zijn, je kan natuurlijk altijd kijken of er een dealer in de buurt een demo met 18" heeft staan, is meteen weer een goed excuus om een uurtje in een nieuwe Octavia door te brengenDie 18 inch zien er nog mooier uit maar zou het niet heel erg stuiten? of zou het meevallen als het geen greentech=sportonderstel heeft , misschien 18+normaal onderstel= sportonderstel+17 "?
nou in mijn ogen niet meer echt comfortabel je ziet dit ook vaak in test terug. Oke zal wel goed rijden maar moet je een niergordel gaat wat te ver! misschien wat overdreven maar ik ken mensen met vw of seat met sportonderstel die zeggen na een lange rit is het echt vermoeiend hoe mooi het ook stuurt
Je klinkt overtuigendniet lastig toch? gewoon doen! staat mooier en rijd beter = win/win situatie
Zoals Corné aangeeft, het is een nieuw model. Dan kan je bij hogere vraag dit soort dingen krijgen.Oef, het zit mij niet mee . Zojuist bericht van dealer gekregen dat levertijd weer vertraagd is, maar nu vanwege leveringsprobleem sportstoelen (dynamic pakket). Productie nu gepland voor wk 34 (ipv 28/29). Het valt mij tegen dat Skoda zo slecht zijn productieproces op orde heeft. Is hier bij jullie wat bekend over ?
@TedVlemmings, jij wisselt dus banden op velg.... dacht dat de maarschappijen meestal stalen 16/17" velgen met winterbanden aanboden, daar zie je er zoveel van rijden 's winters..... ikzelf heb m'n winterbanden op m'n 18" OEM velgen (sirius) voor de zomer zit er 19" onder
greetz Corné