Levertijd Octavia 3

Ik hoorde vandaag dat de demo combi's al bij de importeur staan, maar dat ze wachten tot de officiële introductie voordat deze naar de dealers gaan, zou kunnen dat er dus ook al aan klant uit te leveren combi's in het land zijn.

Is er al een datum bekend wanneer de Combi in de showroom staat?

Vandaag besteld 1.4 TSI EBL Combi DSG. Bagage pakket, dynamic pakket, functie pakket, travel pakket, sunset, afneembare trekhaak, panoramisch schuifdak, DAB, Lane Assist, ACC, electrische achterklep en reservewiel. Levering volgens lease maatschappij midden van september

herbiek

Senior Member
Vandaag besteld 1.4 TSI EBL Combi DSG. Bagage pakket, dynamic pakket, functie pakket, travel pakket, sunset, afneembare trekhaak, panoramisch schuifdak, DAB, Lane Assist, ACC, electrische achterklep en reservewiel. Levering volgens lease maatschappij midden van september
Nice, volle bak met accesoires?

Gunner

Forumguru
dit weekend O3 HB besteld, levering zou eind juli moeten zijn. Geen opties gekozen die vertraging kunnen opleveren.

octo III

Nieuw lid
In april O3 combi besteld. Zou juli geleverd worden wordt nu 1 week September. Mooi balen!!!!!! Problemen met levering van de 17"velgen en dan nog eens vakantie in de fabriek. Heb zelf de Combi Elegance Businessline, 1.4TSI besteld met half leer en met hele mikmak.

Gunner

Forumguru
ik heb een formuliertje gezien vanuit skoda bij de dealer waarin wel de velgen stonden idd, maar dat zou wellicht een weekje vertraging geven volgens mij. ik heb ze zelf ook besteld, de Teron-velgen.

octo III

Nieuw lid
IK heb ook de Teron velgen. Dealer gaat kijken wat ze er aan kunnen doen. Wellicht op andere velgen laten komen en dan de Terons nleveren

CoesDoes

Forumguru
Bij nu bestellen is de eerste datum voor de combi week 35, panoramadak zorgt voor een paar weken vertraging omdat deze erg veel besteld is, daarnaast is de 17" op dit moment blijkbaar ook nog lastig

Mijn dealer belde vandaag. Als je nu de BL besteld leveren de 17 inch velgen bij de combi 3 weken vertraging op en bij de hatchback 6 weken

Edwin1969

Actief lid
Had ook besteld obv 17" Teron velgen, maar toen ik hoorde van de vertraging heb ik de order gewijzigd naar 18" Golus. Beetje duurder in de lease (vooral door duurdere winterbanden), maar wel blij met het totaalplaatje. Overigens staat levering nu gepland voor eind juli/begin augustus, dus nog even geduld......

Gunner

Forumguru
Vreemd. Dit weekend was het nog geen groot probleem, hooguit een weekje extra.

Zelf gezien op het formulier vanuit Skoda.

Zou hier wel zeer stevig van balen als het op mijn bestelling van dit weekend ook een probleem gaat worden.

Racer-X

Actief lid
Vanmiddag bij de dealer geweest en direct even naar de bestelstatus van mijn Combi 1.6 TDI DSG EBL.
Leverdatum door leasemaatschappij bev. kw-33. De onbevestigde productiedatum staat nu op week 37!
Flink balen maar vlgs de dealer is niets nog zeker.

Ik hoorde vandaag dat de demo combi's al bij de importeur staan, maar dat ze wachten tot de officiële introductie voordat deze naar de dealers gaan, zou kunnen dat er dus ook al aan klant uit te leveren combi's in het land zijn.
Ik heb van de dealer begrepen dat de combi eind 2e week van juni in de showroom staan. Men is nu bezig om de introductie voor te bereiden....

Had ook besteld obv 17" Teron velgen, maar toen ik hoorde van de vertraging heb ik de order gewijzigd naar 18" Golus. Beetje duurder in de lease (vooral door duurdere winterbanden), maar wel blij met het totaalplaatje. Overigens staat levering nu gepland voor eind juli/begin augustus, dus nog even geduld......

Die 18 inch zien er nog mooier uit maar zou het niet heel erg stuiten? of zou het meevallen als het geen greentech=sportonderstel heeft , misschien 18+normaal onderstel= sportonderstel+17 "?

Bovenaan Onderaan