Levertijd Octavia 3

Racer-X

Actief lid
Mijn Combi EBL 1.6 dsg stond bevestigd voor kw33.
Mijn dealer vertelde vorige week echter dat prod. datum nu ineens op kw20 stond.
Het zou vlgs hem best kunnen dat de auto met de 1e serie demo auto's meekomt volgende week.
Momenteel is echter nog niets zeker! Ben benieuwd, begin vlgd week hoor ik meer.

Altos

Banned
Onze Octavia HB ABL 1.2 staat a.s. woensdag klaar voor ons...zal zsm een nieuwe voorstel/show topic aanmaken.

elandjes

Nieuw lid
van de week besteld:
combi ambition business line 1.4 TSI (handgeschakeld)
kleur: denim blauw
opties: vaste trekhaak
volwaardig reservewiel

verwachte levertijd volgens leasemaatschapij: eind augustus

tomdetester

Nieuw lid
Vandaag gebeld met mijn dealer in het systeem staat nog steeds dat mijn verwachtte leverweek de eerste week van juli is....dus nog iets meer dan maand.

van de week besteld:
combi ambition business line 1.4 TSI (handgeschakeld)
kleur: denim blauw
opties: vaste trekhaak
volwaardig reservewiel

verwachte levertijd volgens leasemaatschapij: eind augustus

Dan heb je behoorlijk geluk. Ik heb een standaard combi elegance business line 1.6D handgeschakeld besteld met als enige extra's electr. bestuurdersstoel en schuif/kanteldak. Verwachte levertijd half oktober, dus ruim 20 weken pffffffff

Dennis Nijholt

Forumguru
Zo heb mijn bevestiging binnen van me Octavia Combi EBL 1.6 tdi DSG hij word in week 23 gemaakt...dus ik krijg hem wel eind juni (week 25 of 26) afgeleverd denk ik...zit nog een week tussen bij de dealer en aflevering want het leer en de schermpjes moeten dan nog ingebouwd worden.

Jarsiv

Senior Member
Zo heb mijn bevestiging binnen van me Octavia Combi EBL 1.6 tdi DSG hij word in week 23 gemaakt...dus ik krijg hem wel eind juni (week 25 of 26) afgeleverd denk ik...zit nog een week tussen bij de dealer en aflevering want het leer en de schermpjes moeten dan nog ingebouwd worden.
Waar en welke schermpjes heb je gekozen

Dennis Nijholt

Forumguru
goede vraag Jarsiv...dit wordt gedaan vanuit de dealer zelf net zoals het leer inbouw...ik heb me eigenlijk niet afgevraagd wat voor merk schermpjes er in die hoofdsteunen komen, net zoals wat voor merk DVD speler...maar goed als het goed is kijk ik er ook nooit naar....dus ik zal me niet ergeren als de kwaliteit niet zo bijzonder is.....en de kinderen die vinden het al goed als er geluid en beeld uit komt...dus daar verwacht ik ook geen klachten van zoals het is maar 720p ipv 1080p...

Jarsiv

Senior Member
goede vraag Jarsiv...dit wordt gedaan vanuit de dealer zelf net zoals het leer inbouw...ik heb me eigenlijk niet afgevraagd wat voor merk schermpjes er in die hoofdsteunen komen, net zoals wat voor merk DVD speler...maar goed als het goed is kijk ik er ook nooit naar....dus ik zal me niet ergeren als de kwaliteit niet zo bijzonder is.....en de kinderen die vinden het al goed als er geluid en beeld uit komt...dus daar verwacht ik ook geen klachten van zoals het is maar 720p ipv 1080p...
Oke, was namelijk ook aan het rondkijken

Canon-Eye

Forumguru
de kinderen die vinden het al goed als er geluid en beeld uit komt...dus daar verwacht ik ook geen klachten van
Bereid je toch maar alvast voor - vanaf een jaar of 4, 5 kunnen ze menig volwassene tegenwoordig al aardig bijscholen op dit gebied!

CoesDoes

Forumguru
Ik hoorde vandaag dat de demo combi's al bij de importeur staan, maar dat ze wachten tot de officiële introductie voordat deze naar de dealers gaan, zou kunnen dat er dus ook al aan klant uit te leveren combi's in het land zijn.

Bovenaan Onderaan