Volgens deze configuratie kun je kiezen tussen zwart/rode en zwart/grijze bekleding. De leasemaatschappij heeft gewoon Krinkel Zwart aangehouden, aangezien een Platin Grey combi met Rood/zwarte bekleding niet helemaal mijn smaak is.....Blijft trouwens raar dat de importeur nog niks over de sportstoelen uit het Dynamic pakket zegt te weten terwijl ze hier http://cc-cloud.skoda-auto.com/cze/cze/cs-cz/5E5/68814 (na een het kiezen van Ambition of Elegance en een paar keer Další klikken) toch duidelijk zichtbaar zijn en ze blijkbaar al te zien waren in Genève..
Weet niet zeker of ik je goed begrijp, maar het zwarte bolletje in de prijslijst ter hoogte van Chromen raamomlijsting betekent dat deze toch standaard is op de Businessline Elegance...?Wel is het mij en de dealer nog onduidelijk of bij een EBL nu standaard de raamomlijsting voorzien is van chrome.
Omdat het nu ook als optie staat vermeld in de lijst.
Hoop dat ik ook dat geluk hebDealer belde vandaag: wagen staat gepland in week 24(!). Eerst was week 34 gemeld. Nice!
Minder nieuws was de non-combi Dynamic en leder/alcantara. Maar de order zit nu in de pijplijn en kan er dus niets gewijzigd worden. Zo denk je nog even tijd te hebben en zo maken ze het definitief voor je. Annuleren kan natuurlijk; maar dan kom je weeg achteraan in de rij terecht...
Finale setup; zwarte Combi EB 1.4DSG, Ivory alcantara, burl-wood, DAB, sunset. Acc's: 230V , netten. Besteldatum: half april. Ben benieuwd wat ik krijg...
13 april heb ik een combi 1.6 tdi ambition businessline besteld. Hij zou 15 juni van de band rollen. Morgen krijgen ze de nieuwe data door van PON@Jarsiv: wanneer heb jij besteld?
Dacht dat alle DSG pas week 35+ geleverd werden? Stiekem hoop ik ook op een flinke vervroeging maar ga van niets uit wat dat betreft