Levertijd Octavia 3

CoesDoes

Forumguru
@Gunner Sorry, ik was inderdaad niet helemaal duidelijk, maar ik heb alleen gehoord dat er leveringsproblemen met de 17" velgen zouden zijn wat de reden daarvoor is weet ik niet (waarschijnlijk een tekort bij de toeleverancier oid)

Op de
Blijft trouwens raar dat de importeur nog niks over de sportstoelen uit het Dynamic pakket zegt te weten terwijl ze hier http://cc-cloud.skoda-auto.com/cze/cze/cs-cz/5E5/68814 (na een het kiezen van Ambition of Elegance en een paar keer Další klikken) toch duidelijk zichtbaar zijn en ze blijkbaar al te zien waren in Genève..
Volgens deze configuratie kun je kiezen tussen zwart/rode en zwart/grijze bekleding. De leasemaatschappij heeft gewoon Krinkel Zwart aangehouden, aangezien een Platin Grey combi met Rood/zwarte bekleding niet helemaal mijn smaak is.....

CoesDoes

Forumguru
De prijs voor met leer bekleden achteraf valt inderdaad nog wel mee, maar eerlijk gezegd hoop ik dat de bekleding van de sportstoelen zo goed is dat ik er totaal geen behoefte aan heb, da's namelijk een stuk beter voor mijn portemonnee :D

Hier nog een aantal impressies van volgens mij de zwart/grijze sportstoelen.....

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    273,4 KB · Weergaven: 297
  • image.jpg
    image.jpg
    242,5 KB · Weergaven: 187
  • image.jpg
    image.jpg
    271,2 KB · Weergaven: 67
  • image.jpg
    image.jpg
    266 KB · Weergaven: 63

Darkside

Forumguru
Jammer dat de sport stoelen niet in het beige te bestellen zijn
Blijf dat toch een mooi interieur vinden.
Ook ben ik benieuwd naar de elektrisch verstelbare stoelen. Die zijn waarschijnlijk goed te kantelen en dat vind ik vaak ook lekkerder zitten.

besbas

Lid
Mijn Octavia III Combi is besteld.
1.6 TDI DSG Eleganse Buss. in Topaz Brown met Alcantara leder beige bekleding, incl.:
- Panorama dak
- Lane Assist
- Electrische achterklep
- Functie Pakket
- Verwarmde achterbank
- 18 inch velgen Alaris
- Drive setup
- DAB (digitale radio ontvangst)
- Sierlijsten Burlow
- Vaste trekhaak

Verwachte levering volgens leasemaatschappij week 39.

Darkside

Forumguru
Nette setup.
Laat drive setup en DAB weg. Vervang de 1.6 foor een 1.2 en voeg ACC er bij en het is de auto die hopelijk straks in mijn budget past.

Zeeman

Nieuw lid
ander puntje: weet iemand of er op de Combi Elegance bsn standaard op de ondergrill een aluminium strip zit. ik heb namelijk de optie "ondergrill sierlijst" besteld maar dit zou wel eens onnodig kunnen zijn.

Darkside

Forumguru
Klopt. Het is alleen de raamomlijsting. En daar ben ik al blij mee tov de O2 die dat niet heeft.
Als extra's kun je voor 119,0 (meen ik) een sierstrip bestellen die in de grille komt.
En als je nog eens 119- neer telt. dan krijg je er ook een op de achterklep.

Wel is het mij en de dealer nog onduidelijk of bij een EBL nu standaard de raamomlijsting voorzien is van chrome.
Omdat het nu ook als optie staat vermeld in de lijst.

paulus474

Senior Member
Wel is het mij en de dealer nog onduidelijk of bij een EBL nu standaard de raamomlijsting voorzien is van chrome.
Omdat het nu ook als optie staat vermeld in de lijst.
Weet niet zeker of ik je goed begrijp, maar het zwarte bolletje in de prijslijst ter hoogte van Chromen raamomlijsting betekent dat deze toch standaard is op de Businessline Elegance...?

Darkside

Forumguru
Ja dat klopt. Maar op eerdere posts en configuratie opties staat hij er ook los bij.
Tot nu toe ga ik er gewoon vanuit dat het idd standaard geleverd word.

Greggy

Actief lid
Dealer belde vandaag: wagen staat gepland in week 24(!). Eerst was week 34 gemeld. Nice!

Minder nieuws was de non-combi Dynamic en leder/alcantara. Maar de order zit nu in de pijplijn en kan er dus niets gewijzigd worden. Zo denk je nog even tijd te hebben en zo maken ze het definitief voor je. Annuleren kan natuurlijk; maar dan kom je weeg achteraan in de rij terecht...

Finale setup; zwarte Combi EB 1.4DSG, Ivory alcantara, burl-wood, DAB, sunset. Acc's: 230V , netten. Besteldatum: half april. Ben benieuwd wat ik krijg...

Jarsiv

Senior Member
Dealer belde vandaag: wagen staat gepland in week 24(!). Eerst was week 34 gemeld. Nice!

Minder nieuws was de non-combi Dynamic en leder/alcantara. Maar de order zit nu in de pijplijn en kan er dus niets gewijzigd worden. Zo denk je nog even tijd te hebben en zo maken ze het definitief voor je. Annuleren kan natuurlijk; maar dan kom je weeg achteraan in de rij terecht...

Finale setup; zwarte Combi EB 1.4DSG, Ivory alcantara, burl-wood, DAB, sunset. Acc's: 230V , netten. Besteldatum: half april. Ben benieuwd wat ik krijg...
Hoop dat ik ook dat geluk heb :)

TedVlemmings

Forumguru
Dacht dat alle DSG pas week 35+ geleverd werden? Stiekem hoop ik ook op een flinke vervroeging maar ga van niets uit wat dat betreft

Greggy

Actief lid
Dacht dat alle DSG pas week 35+ geleverd werden? Stiekem hoop ik ook op een flinke vervroeging maar ga van niets uit wat dat betreft

Productie van de 1.4DSG start week 22, de 1.2DSG start 32. Van de diesels weet ik niet. Besteldatum levert een 'productieslot' / productiedatum op. Als ik nu annuleer wegens gewijzigde opties mag ik weer achteraan aansluiten schijnt. Ik weet niet of ze nog groeperen o.b.v. land, optie of type.

Bovenaan Onderaan