Levertijd Octavia 3

CoesDoes

Forumguru
Nou, ondanks dat er op het forum al lang en breed over gesproken werd is het toch een tegenvaller als je de Skodadealer vraagt wat de huidige productiedatum is.... Mijn auto is in week 18 besteld en zou in week 28 geleverd worden. Na een belletje naar de dealer blijkt de productiedatum nu op week 35 te staan en de verwachte leverdatum om week 39. Het is nog geen definitieve datum, dus het kan nog naar voren, maar natuurlijk ook naar achteren. Wat een domper.

Overigens wel goed nieuws v.w.b. het Dynamic pakket. Deze bevat gewoon een 3-spaaks sportstuurwiel en stoelen waarbij de hoofdsteunen gewoon te verstellen zijn... Dat is weer een opluchting. Oh ja, de stoelen zijn in het pakket alleen leverbaar is zwart. Dit kan nog wijzigen....

Ik ga dus nog even rustig wachten.... Pfffffff!
De verschuiving naar achteren komt waarschijnlijk door de Bagage en Dynamic pakketten aangezien deze pas vanaf my2014 leverbaar zijn.
Veel verder naar achteren zal je auto niet gaan aangezien wk37 de laatste week is dat Platin Grey geproduceerd zal worden ;)
Over de verstelbaarheid van de hoofdsteunen staat zoals hier al eerder is aangegeven in de handleiding dat deze bij de sportstoelen niet verstelbaar zullen zijn.

Dennis Nijholt

Forumguru
Als die hoofdsteunen geïntegreerd zijn zoals CoesDoes zegt...dan heeft de dealer van Skoda liefhebber 1 nog wat uit te leggen denk ik...en ik geloof CoesDoes want heb de foto's gezien en die hoofdsteunen leken in mij ogen alleen verstelbaar als je ze losknipt met een schaar of mes..maar kan het mis hebben.

Als die hoofdsteunen geïntegreerd zijn zoals CoesDoes zegt...dan heeft de dealer van Skoda liefhebber 1 nog wat uit te leggen denk ik...en ik geloof CoesDoes want heb de foto's gezien en die hoofdsteunen leken in mij ogen alleen verstelbaar als je ze losknipt met een schaar of mes..maar kan het mis hebben.
Ik heb de foto's zelf op het forum gezet en aan de dealer gemaild. Voor mij maakt het niet heel veel uit, aangezien ik niet zo groot ben. Wel irritant dat alle dealers iets anders zeggen....

De verschuiving naar achteren komt waarschijnlijk door de Bagage en Dynamic pakketten aangezien deze pas vanaf my2014 leverbaar zijn.
Veel verder naar achteren zal je auto niet gaan aangezien wk37 de laatste week is dat Platin Grey geproduceerd zal worden ;)
Over de verstelbaarheid van de hoofdsteunen staat zoals hier al eerder is aangegeven in de handleiding dat deze bij de sportstoelen niet verstelbaar zullen zijn.
Aha, vandaar week 37.... Wel balen, maar volgens de dealer zeker het wachten waard. Bij mijn lokale dealer staat woensdag a.s. De eerste combi in de showroom.spannend!

D_R1978

Senior Member
Pleit dat ervoor om een auto te bestellen met een kleur die eruit gaat? Heb zelf een combi met Lava blue besteld, die er ook uitgaat. Zou op zich prettig zijn om te weten dat daarmee wk 37 een uiterste datum is. :)

CoesDoes

Forumguru
Pleit dat ervoor om een auto te bestellen met een kleur die eruit gaat? Heb zelf een combi met Lava blue besteld, die er ook uitgaat. Zou op zich prettig zijn om te weten dat daarmee wk 37 een uiterste datum is. :)
Ik weet niet of het nu effect zou hebben om eventuele nieuwe bestelling eerder geleverd te krijgen, maar reeds bestelde zullen ze waarschijnlijk wel produceren voordat ze stoppen met een bepaalde kleur ;)
Voor Lava Blue is de geplande uiterste produktie trouwens in wk39

paulus474

Senior Member
Ziet er mooi uit!
Elegance Business uitvoering met 18" Alaris velgen?
Toch beetje vreemd dat hij al in de showroom staat, aangezien de officiële introductie pas volgende week is?

Ziet er mooi uit!
Elegance Business uitvoering met 18" Alaris velgen?
Toch beetje vreemd dat hij al in de showroom staat, aangezien de officiële introductie pas volgende week is?

Paulus

Dit zijn inderdaad de 18" velgen, ze hebben deze gister binnen gekregen en direct in showroom gezet.

Is echt hele mooie auto in het echt

Ter informatie: mijn concessiehouder (in Belgie sprak van 8-10 weken) en als ik nu zou bestellen zou september makkelijk lukken. Nogal een contrast met Nederland.

kleine heino

Senior Member
Overigens wel goed nieuws v.w.b. het Dynamic pakket. Deze bevat gewoon een 3-spaaks sportstuurwiel en stoelen waarbij de hoofdsteunen gewoon te verstellen zijn... Dat is weer een opluchting. Oh ja, de stoelen zijn in het pakket alleen leverbaar is zwart. Dit kan nog wijzigen....

Blz 73 in de handleiding: Bij de sportstoelen zijn de hoofdsteunen in de rugleuningen van de voorstoelen
geïntegreerd. Deze hoofdsteunen kunnen niet in hoogte worden versteld of worden
uitgebouwd.

Dennis Nijholt

Forumguru
vind hem weer wat hoog op de "voetjes" staan..als dat bij de mijne ook zo is laat ik hem door mijn zwager verlagen. maar misschien zitten de transportblokken er nog onder.

vind hem weer wat hoog op de "voetjes" staan..als dat bij de mijne ook zo is laat ik hem door mijn zwager verlagen. maar misschien zitten de transportblokken er nog onder.

Er zaten geen transportblokken meer onder vindt het in het echt meevallen hoe hoog hij staat wacht het eerst even af kan ik hem altijd nog verlagen

Dennis Nijholt

Forumguru
@heijm426 het kan in het "echt" inderdaad meevallen, maar zo op de foto te zien vind ik dat, maar foto's blijven inderdaad foto's in het echt kan het inderdaad meevallen. Maar even iets anders weet iemand al of JD of Hartog de O3 16 tdi DSG al kan chippen, anders bel ik maandag wel even naar ze..

Flem_nl

Forumguru
Platin Grey is niet meer leverbaar volgens mijn dealer. Dus zij die het nog hebben kunnen bestellen hebben geluk gehad!

Bovenaan Onderaan