Wanneer heb je de auto besteld. Met andere woorden, wat was de levertijd?hij staat bij de dealer, moet alleen nog leer ingebouwd worden ik verwacht volgende week dat ik hem krijg
Wanneer heb je de auto besteld. Met andere woorden, wat was de levertijd?
Mijn bestelling is op zojuist vanuit de garage verstuurd naar Skoda.
Mijn prius zal vervangen worden door een mooie auto
Een black magic HB ebl met ruitenwisser en full reservewiel (en zonder type aanduiding).
Op dit moment staat de afleverdatum voor een HB voor week 40, dus iets minder dan de combi.
Aha. Dat is dan nog steeds sneller dan de huidige levertijd. Ik heb eind april besteld (week 18) en hij wordt in week 38 verwacht. 20 weken....ik heb de offerte getekend op 14 maart 2013, dus 14 weken maar goed 8 weken was ook onhaalbaar omdat de auto pas officieel op 12 juni geïntroduceerd werd dus zou hem nooit voor 12 juni krijgen..
De mijne staat al een week bij de dealer...mijn O3 combi...maar de opties die achteraf ingebouwd worden hebben een levertijd, je zou zowat denken hoezo crisis, hoezo autoverkopen ingezakt.. Het leer kan pas eerste week juli...en de inbouw van de schermen woensdag over een week...en die schermen in de hoofdsteun moet voor de inbouw van het leer...dus dat klopt dan wel weer. Maar goed ik zal zien
ik wou graag de schermpjes in de hoofdsteun hebben en niet een geval met losse kabels en van die onhandige verbindingen om de schermpjes aan de hoofdsteun te verbinden, ik begon erover bij de dealer en die bood het me aan voor een goedkopere prijs dan bij http://www.hoofdsteun.tv, dus ja ik ben uiteraard akkoord gegaan. En ik heb de garantie gewoon via de dealer lopen dan.