Levertijd Octavia 3

Rick

Senior Member
Ik lees hier op het forum opvallend vaak week 40. Zou toch niet zo zijn dat de importeur van alle opties waar ze leveringsproblemen mee hebben (pano dak, dynamic pakket, 17" velgen,...) niet precies weet wanneer die nou echt komen en dan voor de zekerheid maar week 40 noemt. Of denk ik nou heel doem?

Ik lees hier op het forum opvallend vaak week 40. Zou toch niet zo zijn dat de importeur van alle opties waar ze leveringsproblemen mee hebben (pano dak, dynamic pakket, 17" velgen,...) niet precies weet wanneer die nou echt komen en dan voor de zekerheid maar week 40 noemt. Of denk ik nou heel doem?
Dat heeft mijn skoda dealer ook aangegeven. Oa. Het Dynamic pakket is vertraagd en mijn voorlopige leverweek is week 40 echter kon dit nog vervroegd worden. Laten we het hopen!

elephtera

Forumguru
vandaag een brief ontvangen. De oorspronkelijke officiële leverdatum kon niet gehaald worden (volgende week). Dat wist ik al want de dealer had augustus/september genoemd.
nieuwe leverdatum: de week van 30 augustus. Dat zou mooi zijn want ik ben 3 september jarig.

besteld: 1.6tdi dsg combi ebl, functie en travel pack en nog wat kleine dingetjes.
bestel datum begin mei

Pablos

Senior Member
Mijn combi dsg 1.6 met pano dak (en nog een rits opties) staat voor week 41. Bij de dealer al begrepen dat dit aan het pano dak lag. Ach afwachten maar:)

De mijne is vandaag geleverd! Heb er alweer een goede 100km op staan en ik moet zeggen dat het echt super rijdt. Ik was blij verrast door de kleur, die ik nog niet eerder gezien had. De kleur neigt wat meer naar zilver dan naar beige, ik vind het een erg chique kleur. In combinatie met de Alaris wielen en de chromen afwerking ziet het er top uit!

De 2 liter TDI trekt als een lier, geen heel piekerige motor maar zeer soepel en vlot. Ik had in een mum van tijd 210 op de klok bij een kort ritje over de grens. De rest rustig aan gedaan hoor :)

Hier wat foto's, later meer over de ervaringen.
exbUxrL.jpg

NBUTOiY.jpg

kCxRGCp.jpg

Dank allen! De kleur doet wat denken aan de Limestone Grey kleur bij de Golf. Niet qua kleur, maar qua eigenschappen. Naarmate de hoek veranderd, of er ander licht is, veranderd de kleur. Deze zal niet snel vervelen denk ik.

CDK

Forumguru
van harte gefeliciteerd! mooie auto hoor en de kleur staat'm ook goed! veel plezier en veilige km's met je O3.

greetz Corné

Gieliovd

Forumguru
Ziet er goed uit! Veel fijne km gewenst. :) en die 2.0TDI die trekt als de brandweer ja!

De dealer heeft mij net gebeld, levertijd, hou je vast, geschat week 43. Medio oktober! Tranen met tuiten natuurlijk. Zit ik 3-4 maanden aan een Astra of Megane hatchback vast, met handbak natuurlijk. Zucht.

Prrrrrrrettig!

isonic125

Actief lid
Gisteren contact gehad met dealer:
Skoda Octavia Combi 1.6 TDI DSG Elegance Businessline, Platin Grey met vaste trekhaak
komt eind augustus; rijden begin september
Bestelling was vanuit dealer ergens rond 20 mei gedaan.

Badnews

Senior Member
Dan lijkt de wachtlijst op de HB versie minder lang...
12juni besteld, week 34 voorlopige leverdatum...

Ziet er strak uit , zo zonder type plaatjes, heb ik ook zo besteld, op Black Magic. Ik moet nog een weekje wachten, vanwege de leerinbouw. Dat duurt nu zowat een maand :(

Gisteren contact gehad met dealer:
Skoda Octavia Combi 1.6 TDI DSG Elegance Businessline, Platin Grey met vaste trekhaak
komt eind augustus; rijden begin september
Bestelling was vanuit dealer ergens rond 20 mei gedaan.

De auto die ik krijg Octavia Combi 1.6TDI Ambition Businessline (candy white) met vaste trekhaak komt ook ergens half tot eind september. Begin juni is de auto besteld.

Bovenaan Onderaan