Das balen, kan je geen upgrade naar 18' doenIn april een OIII HB Elegance Businessline (1.6 TDI 7DSG) besteld met een verwachte productie in week 22 en leveren in week 25. Ben net gebeld door de dealer en voorlopige productie week staat nu op week 37! 17" velgen zorgen voor de vertraging....
Heb ik het met de dealer over gehad. Het is alleen een lease auto dus 18" is meer kosten en zit nu al aan mijn grens qua budget. Ook kon de dealer niet garanderen dat de order door een evt wijziging niet achteraan werd geplaatst... Rest mij niets anders dan wachten..en wachten...net als vele hier op het forum.Das balen, kan je geen upgrade naar 18' doen
In april een OIII HB Elegance Businessline (1.6 TDI 7DSG) besteld met een verwachte productie in week 22 en leveren in week 25. Ben net gebeld door de dealer en voorlopige productie week staat nu op week 37! 17" velgen zorgen voor de vertraging....
Reuze vervelend! Weet je zeker dat hij in april besteld is of heeft de leasemaatschappij de bestelling langer laten liggen? Die van mij is nl. in de eerste week van mij besteld en zou deze week geproduceerd worden. Ook 17", HB 1.6 TDI DSG, maar Ambition BL.
Auch!! :OVorig week de Octavia HB besteld...verwachte levertijd 1e week 2014!
Neeeee, even serieus !Vorig week de Octavia HB besteld...verwachte levertijd 1e week 2014!
Neeeee, even serieus !
de jaartal op het kenteken.
Tering zeg, wat een slecht nieuws. Welke leasemaatschappij heb jij dan? Mijn bestelling bgaat deze week de deur uit. Ik moet hem wel in 2013 hebben anders vervalt mijn 20% bijtelling. Ik zit bij athlon.Is idd lease. Heeft er mee te maken dat de fabriek in de zomervakantie dicht gaat. Daarnaast zijn er heel veel bestellingen.
Heb 1.4 tsi raceblauw, dynamic pakket, sunset, haak velgen zwart/ zilver. Mijn collega's krijgen m ook pas de eerste week 2014.
7 maanden levertijd!!
Schijnt deels door het dynamic pakket te komen, dat wat ik hier en daar lees.Is idd lease. Heeft er mee te maken dat de fabriek in de zomervakantie dicht gaat. Daarnaast zijn er heel veel bestellingen.
Heb 1.4 tsi raceblauw, dynamic pakket, sunset, haak velgen zwart/ zilver. Mijn collega's krijgen m ook pas de eerste week 2014.
7 maanden levertijd!!