Levertijd Octavia 3

Heb ook DAB genomen, en kan bevestigen dat radio 1, 2, 3, Slam en 538 in DAB uitzenden. Deze kun je uit een lijst kiezen, gaat heel snel dus geen gezoek. Voordeel voor de internationale rijders is dat DAB in veel buitenlanden als Duitsland en UK al ingeburgerd is. Heb 1LIVE maar alvast gespeicherd !:D

Pablos

Senior Member
Door het deels wegvallen van de bandlimitatie op fm bij dab had ik wel een beetje de hoop dat de nl zenders in een internationaal pakket konden. Die hoop is geloof ik ijdel

grypie

Nieuw lid
In april een OIII HB Elegance Businessline (1.6 TDI 7DSG) besteld met een verwachte productie in week 22 en leveren in week 25. Ben net gebeld door de dealer en voorlopige productie week staat nu op week 37! 17" velgen zorgen voor de vertraging....

Jarsiv

Senior Member
In april een OIII HB Elegance Businessline (1.6 TDI 7DSG) besteld met een verwachte productie in week 22 en leveren in week 25. Ben net gebeld door de dealer en voorlopige productie week staat nu op week 37! 17" velgen zorgen voor de vertraging....
Das balen, kan je geen upgrade naar 18' doen

grypie

Nieuw lid
Das balen, kan je geen upgrade naar 18' doen
Heb ik het met de dealer over gehad. Het is alleen een lease auto dus 18" is meer kosten en zit nu al aan mijn grens qua budget. Ook kon de dealer niet garanderen dat de order door een evt wijziging niet achteraan werd geplaatst... Rest mij niets anders dan wachten..en wachten...net als vele hier op het forum.

JoofHolland

Nieuw lid

Reuze vervelend! Weet je zeker dat hij in april besteld is of heeft de leasemaatschappij de bestelling langer laten liggen? Die van mij is nl. in de eerste week van mei besteld en zou deze week geproduceerd worden. Ook 17", HB 1.6 TDI DSG, maar Ambition BL.

grypie

Nieuw lid
Reuze vervelend! Weet je zeker dat hij in april besteld is of heeft de leasemaatschappij de bestelling langer laten liggen? Die van mij is nl. in de eerste week van mij besteld en zou deze week geproduceerd worden. Ook 17", HB 1.6 TDI DSG, maar Ambition BL.

Net nog gecontroleerd, 24 april de bevestiging gehad van de dealer dat de auto is besteld....

Badnews

Senior Member
Mijn auto is ook naar week 40 verschoven... productiedatum, dus wordt wel ergens in oktober dat ik hem heb..

Wesly

Senior Member
Besteld begin week 23 en net contact gehad met de dealer en deze zegt dat de productieweek nog steeds op week 33 staat. De levering zal dus plusminus plaatsvinden op 26 augustus

Gieliovd

Forumguru
Dealer heeft mij ook gecontacteerd. Auto is officieel besteld, heb een productienummer, ik krijg Octavia 835600 haha.

Leverdatum staat nog altijd op week 43. Besteld week 26.

Badnews

Senior Member
Daar ben ik wel wat jaloers op... :)
Hoop dat ze jouw auto inderdaad netjes op tijd afleveren. Grappig dat jouw auto later besteld is, maar eerder gemaakt wordt omdat ik een teron velg heb...
Je config ziet er wel stoer uit.. Hoop binnenkort eens een race blue in het wild te zien, kan me er weinig bij voorstellen in real life. Op fotos is het wel mooi.

Gieliovd

Forumguru
Heb 2 keer in de Race Blue combi gereden met 1.6 TDI blok, DSG. Ziet er erg strak uit en rijdt ook heel goed. Ik kan niet wachten!

Ik heb nu zo'n 200 km in die Seat gereden en ik ben het schakelen in de file nu al zat. Moet ook erg wennen aan dat 1.2 TSI blok met een behoorlijk turbogat en nogal vreemd gedrag. Hij haakt nogal en ik heb de aandrijflijn al meerdere keren aan het klapperen gehad bij het schakelen. Blij met m'n DSG straks :)

Wesly

Senior Member
Vorig week de Octavia HB besteld...verwachte levertijd 1e week 2014! :(
Neeeee, even serieus !

Of is ie voor in de lease? Dan wil het nog wel eens dat ze de leverdatum willen liften naar het begin van het aankomende jaar om ervoor te zorgen dat de jaartal op het kenteken gunstiger uitkomt.

Frankluteijn

Nieuw lid
Is idd lease. Heeft er mee te maken dat de fabriek in de zomervakantie dicht gaat. Daarnaast zijn er heel veel bestellingen.
Heb 1.4 tsi raceblauw, dynamic pakket, sunset, haak velgen zwart/ zilver. Mijn collega's krijgen m ook pas de eerste week 2014.
7 maanden levertijd!!

jelleg

Lid
Is idd lease. Heeft er mee te maken dat de fabriek in de zomervakantie dicht gaat. Daarnaast zijn er heel veel bestellingen.
Heb 1.4 tsi raceblauw, dynamic pakket, sunset, haak velgen zwart/ zilver. Mijn collega's krijgen m ook pas de eerste week 2014.
7 maanden levertijd!!
Tering zeg, wat een slecht nieuws. Welke leasemaatschappij heb jij dan? Mijn bestelling bgaat deze week de deur uit. Ik moet hem wel in 2013 hebben anders vervalt mijn 20% bijtelling. Ik zit bij athlon.

Wesly

Senior Member
7 maanden levertijd!!
Schijnt deels door het dynamic pakket te komen, dat wat ik hier en daar lees.

Bovenaan Onderaan