Herman Janssens
Senior Member
Vlamingen zijn blijkbaar sneller dan Nederlanders ( in het verwerven van een Octavia III). Hier levertijd van 13 weken.
Ik weet ook niet precies hoe het werkt, maar het zou kunnen dat de importeur in NL te weinig capaciteit in de fabriek heeft gereserveerd.Vlamingen zijn blijkbaar sneller dan Nederlanders ( in het verwerven van een Octavia III). Hier levertijd van 13 weken.
Helemaal waar!Mocht platin grey idd niet meer geproduceerd worden na week 37 en die van ons staat nog op week 40 dan hebben we een goed alternatief :-)
net nog maar eens contact opgenomen met de dealer, volgende week gaat ie dan eindelijk gebouwd worden!
1.4TSI HB EBL, met Alcantara leder, instaplijsten, volwaardig reservewiel en achterruitenwisser, in de kleur Black Magic...
Nee, bij de EBL krijg je wel Canton audio, maar geen DAB.Ik lees dat er hier mensen zijn die DAB als extra optie hebben besteld op een Octavia EBL, de DAB zit hier toch al in (Audio Pakket)?
Aah oke, dus bij toeval heb ik met mijn audio pakket op de ABL meteen DAB erbij.Nee, bij de EBL krijg je wel Canton audio, maar geen DAB.
Dat is geen toeval, bij de ABL heb je de keuze voor een audio pakket wat bestaat uit Canton audio en DAB, vraag me niet waarom dat zo gekozen is, ik was zelf ook enigszins verbaasd dat er geen DAB op de EBL zit, heb het nog even op de optielijst gehad, maar vond €100 toch best veel voor 'beter' ontvangst dus heb het laten vallen (komt misschien omdat ik niet weet wat ik mis..)Aah oke, dus bij toeval heb ik met mijn audio pakket op de ABL meteen DAB erbij.
Toch leuk dat DAB. Ik erger me er geregeld aan dat de kwaliteit belabberd is en steeds wegvalt, ik rij ook vaak van de ene naar de andere kant van het land en dan ben ik al m'n presens weer kwijt. Dus dan gaat de CD maar weer aan, maar ja zonder wisselaar ben je beperkt.
Straks mooi een SD en USB in de O3 en gaan met die banaan. Ben al nieuwe muziek aan het verzamelen
Maar ja, nog zo lang wachten vind het echt belachelijk, bijna 20 weken levertijd.
Straks wel, nu niet. Mijn Clio gaat geen DVD snappen ben ik bang Nouja er komt zo een kijker, misschien heb ik straks helemaal geen auto meer.Je kunt natuurlijk ook een DVD vol zetten met MP3's.
De publieke omroepen zenden al een poosje uit in een groot deel van Nederland en ook de meeste commerciële omroepen zijn te ontvangen.Ja DAB is hier nog niet ingeburgerd. Het is cd kwaliteit en wel beter dan nu. Het schijnt dat per september radio 1;2,3 en wat commerciële op DAB overgaan. Dan word het wel i interessant
Goed, nou heb ik helemaal geen auto meer :'( wat moet ik nuuuuuuuuuuu