Nee, Arval. Ze geven aan dat het Dynamic pakket pas na de vakantiesluiting van de fabriek geproduceerd gaat worden.Oef, heb van mijn leasemij nog niets gehoord, maar vrees het ergste na het lezen van je bericht (Alphabet Lease toevallig ?)
Afwachten maar......
Heb net gehoord dat ik de mijne vrijdag kan ophalen! Wegens verblijf in het buitenland wordt het komende maandag. Na ruim negen weken wachten dus rijden, en op tijd voor mijn trip naar Polen over anderhalve week! Heerlijk inrijden denk! Dat worden de fijnste 2500 km ooit.
Wat krijg je(foto's)Heb net gehoord dat ik de mijne vrijdag kan ophalen! Wegens verblijf in het buitenland wordt het komende maandag. Na ruim negen weken wachten dus rijden, en op tijd voor mijn trip naar Polen over anderhalve week! Heerlijk inrijden denk! Dat worden de fijnste 2500 km ooit.
Gaaf. Dan heb je echt geluk gehad. Ik heb mijn O3 HB 1.6 TDI DSG met teveel opties besteld denk ik want die van mij heb ik ook 9 weken geleden besteld maar hij wordt pas over 3 a 4 weken geproduceerd. Nog even geduld hebben dus. Wat voor specs heeft die van jou?
Dat is goed nieuws om te krijgen, een meevaller.Ik kreeg net te horen dat de mijne in week 32 gemaakt gaat worden. Was eerder week 38, dus een meevaller.
Kan waarschijnlijk mijn lease wissel datum van 2 september halen
Allen is ergens het volwaardige reserve wiel vervangen door een thuiskomer in de bestelling, geen showstopper voor mij, dan maar een kleiner wielletje in geval van nood...
Deze week van de dealer te horen gekregen dat mijn auto voorlopig staat gepland voor week 37 (voolopig). Ik heb de auto 22 april besteld dus week 17. Dus met een beetje gelukt afleveren in week 39 (eind september)Hallo vrienden,
Ik heb een 1.8 FSI elegance business line besteld Automaat DSG 7. Volgens de dealer wordt de auto in week 25 gemaakt en waarschijnlijk in week 27 bij de dealer afgeleverd. Dus denk ik in week 28 of 29 te gaan rijden. Ik zie er naar uit.
Gr,
Cees
Niet het Dynamic pakket?Deze week van de dealer te horen gekregen dat mijn auto voorlopig staat gepland voor week 37 (voolopig). Ik heb de auto 22 april besteld dus week 17. Dus met een beetje gelukt afleveren in week 39 (eind september)
Het gaat hier om een 1.8 TSI elegance business line Automaat DSG 7 combi met line assist.Verder geen bijzonderheden.
Nee verder niets van bijzonders, dus ook geen Dynamic pakket.Niet het Dynamic pakket?
De mijne is een 2.0 TDI HB EBL. Verder niet veel opties, alleen DAB, ruitenwisser, reservewiel en 18" Alaris. Cappuccino beige. Ik zal zeker een paar foto`s posten wanneer ik hem heb. Ik heb de beige kleur nog niet voorbij zien komen hier op het forum, ben erg benieuwd naar de kleur.
Als die van jou over 4 weken geproduceerd wordt kun je dus over 7 weken rijden. Ik had die van mij aanvankelijk ook met verwarmde voorruit opgegeven, maar dat kon niet meer. Had ik moeten wachten tot November!
Zou leuk zijn als dat nog toegevoegd zou kunnen worden, ik hoop dan uiteraard op een lagere prijs voor deze optie :-Pik hoorde zaterdag bij de dealer dat het zeer waarschijnlijk wel mogelijk is om in augustus in het systeem toch nog een aanpassing voor te geven voor de voorruit verwarming. Voorheen zat deze in een pakket stoelverwarming. Men hoopt nu dat het ook als losse optie voor 200 kan op de EBL