Frankluteijn
Nieuw lid
Ik ga je niet blij maken ben ik bang....ik zit ook bij Athlon. Mocht je een andere levertijd doorkrijgen dan lees ik dat graag.
Dat hoop ik dan maar. Ik heb geen theron velgen, panodak en dynamic pakket. Hopelijk scheelt dat. Om dit te voorkomen, heb ik de 18 inch alaris velgen gekozen.Schijnt deels door het dynamic pakket te komen, dat wat ik hier en daar lees.
Hoezo vervalt de 20% bijtelling?Tering zeg, wat een slecht nieuws. Welke leasemaatschappij heb jij dan? Mijn bestelling bgaat deze week de deur uit. Ik moet hem wel in 2013 hebben anders vervalt mijn 20% bijtelling. Ik zit bij athlon.
Dynamic pakket zou zo in week 40/42 inproductie genomen worden en een leasemaatschappij wil echt geen auto die in week 42/44 tenaamgesteld is, dus mag dat van hun meestal pas het begin van het nieuwe jaar.
Ik dacht dat de co2 grens per 1 jan. 2014 ongunstig zou uitpakken omdat die dan weer paar gram verlaagd wordt. Maar ik heb het net gecheckt. De max. Uitstoot mag 111 gram zijn. De 1.6 en 2.0 tdi zitten daar gelukkig nog onder.......Ben ik even blij. Houd ik in ieder geval de gunstige bijtelling.Hoezo vervalt de 20% bijtelling?
nou lekker dan, ben ook bezig met bestelling en ik zou mn huidige lease auto op 12/1 moeten inleveren dus toch 25% jammer weer ditIk dacht dat de co2 grens per 1 jan. 2014 ongunstig zou uitpakken omdat die dan weer paar gram verlaagd wordt. Maar ik heb het net gecheckt. De max. Uitstoot mag 111 gram zijn. De 1.6 en 2.0 tdi zitten daar gelukkig nog onder.......Ben ik even blij. Houd ik in ieder geval de gunstige bijtelling.
Heb een standaard O3 EBL comb, zwart 5 bak diesel met pano dak en electr. bestuurdersstoel. Lijkt me toch een vrij simpel iets maar waarom dat zo lang moet duren ??